WHEM Celly

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame had een draadje op Hookers, onder een andere naam meen ik. Wat ik mij kan herinneren was dat de dame wel ok was, alleen de buurt waar zij ontvangt zou erg slecht zijn.
 
Dank je Keezzer, helaas kan je niets meer terug vinden op Hookers. Ik woon in zo'n wijk van Den Haag dus zal voor mij wel meevallen denk ik. Hoop dat hier nog iemand is die ervaring heeft met deze dame.
 
Ben benieuwd har070
Helemaal vergeten het verloop van de date te vermelden: in de straat aangekomen heb ik de dame gebeld. Ze nam kortaf op met 'Hallo', nadat ik meldde dat ik mijn naam noemde en aangaf dat ik in de straat stond werd de verbinding verbroken. Daarna geen reactie meer op telefoontje en appje. Ze heeft volgens mij op de uitkijk gestaan, mij gezien en besloten dat ik haar type niet was. Okay, ben geen adonis, maar ook geen lelijkerd; een 'gewone' man die zij ook op de Haagse Markt kan tegenkomen (die overigens heeeeel erg dichtbij is), maar zeg dat dan gewoon.
Ik had nog met een tweede simmetje kunnen bellen, maar geen zin in. Als je zo met potentiële klanten omgaat zegt dat genoeg voor mij.
 
Goedemorgen medewandelaars, mijn eerste bijdrage op dit forum.
Ik kan nog wel wat info geven vwb deze dame qua vorige naam en leeftijd. Heb in het verleden ook een tijdje op H.Forum geschreven.
Ze adverteerde toen onder de naam Gesina. Ze komt uit 1954 ( ze is dus een ouder beestje dan dat menigeen hier denkt 👵🏻 ).
Haar echte naam begint met een R en heeft 5 letters. ( Ik mag die hier niet volledig schrijven lijkt mij ).
Ik heb zo rond eind 2020 contact met haar gehad en heb er toen vanaf gezien. Uurtje was toen €100,- ( korter deed ze niet )
Een prima prijs zou je zeggen…echter het Nilfisken moest met rubber 🙁. En aangezien ik een geile sexer ben…. heb ik bedankt.
 
Goedemorgen medewandelaars, mijn eerste bijdrage op dit forum.
Ik kan nog wel wat info geven vwb deze dame qua vorige naam en leeftijd. Heb in het verleden ook een tijdje op H.Forum geschreven.
Ze adverteerde toen onder de naam Gesina. Ze komt uit 1954 ( ze is dus een ouder beestje dan dat menigeen hier denkt 👵🏻 ).
Haar echte naam begint met een R en heeft 5 letters. ( Ik mag die hier niet volledig schrijven lijkt mij ).
Ik heb zo rond eind 2020 contact met haar gehad en heb er toen vanaf gezien. Uurtje was toen €100,- ( korter deed ze niet )
Een prima prijs zou je zeggen…echter het Nilfisken moest met rubber 🙁. En aangezien ik een geile sexer ben…. heb ik bedankt.
Haar echte voor en achternaam krijg je via de mail te zien. En dan is het makkelijk zoeken op internet... Maar goed, dat is wat off-topic. Blij dat ik er geen geld en zaad aan heb verspild.
 
Ik ben 2 keer bij deze dame geweest. In de tijd dat ze nog Gesina heette. Ze is een echte Haagse, dus grof gebekt. Maar verder is ze wel aardig. Ze praat veel, maar daar heb ik geen moeite mee. Voor haar leeftijd ziet ze er erg goed uit, haar huis is schoon en je kan douchen.
de 2e keer had ik minder een klik met haar, dus daarna ben ik niet meer geweest. Ze spreekt alleen overdag af en dan valt de buurt wel mee.
Al met al een prima date voor het geld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan