Greenvelvet19**
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Anders
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/milf-klaar-om-lekker-verwend-te-worden-en-jou-te-verwennen.html
- Totale kosten (in euro)
- 60
Ik wilde eens gaan voor de fetish "oudere dame met fake borsten" (Ja ik weet dat je voor hetzelfde geld bij CL een prachtdame hebt)
Ik ging voor een vluggertje, sterke twijfels eens binnen (vuil, rommelig, geur, heel gek gedrag) maar door geilheid toch niet omgekeerd, al pijpend condoom aangedaan en dadelijk doggy, na 3 minuten ben ik gewoon gestopt en weggegaan, thuis me super grondig AFgewassen in de douche, dat gevoel van vuil nog nooit gevoeld....
ik las ergens dat op basis van foto's 41 jaar niet kan kloppen maar toch! (41 en afgeleefd....)
Ik ging voor een vluggertje, sterke twijfels eens binnen (vuil, rommelig, geur, heel gek gedrag) maar door geilheid toch niet omgekeerd, al pijpend condoom aangedaan en dadelijk doggy, na 3 minuten ben ik gewoon gestopt en weggegaan, thuis me super grondig AFgewassen in de douche, dat gevoel van vuil nog nooit gevoeld....
ik las ergens dat op basis van foto's 41 jaar niet kan kloppen maar toch! (41 en afgeleefd....)
Laatst bewerkt door een moderator: