Recensie Chandelly, Mijdrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
675
15/09/24
1.010
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/1595211-chandelly
Totale kosten (in euro)
600
Een maand of 4 geleden ben ik bij deze Braziliaanse dame geweest voor 3 uurtjes in de buurt van Tilburg. Ze ziet er precies zo uit als op haar foto's.

We hadden afgesproken voor een spelstijl waarbij zij de dominantere rol zou hebben met BDSM. Dat heb ik geweten ook. Het was snel duidelijk dat ze ervan houdt om de leiding te hebben, en tevens is ze ook hartstikke lief. Ze is zeer behendig in het gebruik van strapon. Ze heeft nog wel zat dingen te leren als het om BDSM gaat maar dat gaat wel goed komen met haar. Ze heeft talent. Inmiddels heeft ze ook een totaal andere profieltekst dat reflecteert dat ze van dit soort services houdt.

Intiem niet gedaan dus kan daar geen beoordeling over geven. Pijpen doet ze lekker. Ze heeft me nog een lekkere massage gegeven. Op het einde nog samen gedoucht.

Qua communicatie heeft ze zeker een pluspunt aangezien haar Engels goed is. Dit zie je niet al te vaak bij latinas. Ook haar prijs voor deze soort service is hartstikke goed. Normaal betaal ik altijd iets extra maar bij haar was het all-inclusive.

Het nadeel is dat ze vaak van plaats wisselt waardoor ze niet haar volle potentie kan bereiken. We hebben hier ook wat over gepraat en ze zei dat ze graag haar eigen vaste plek zou hebben, maar dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan.

Er is zeker wel herhalingsgevaar maar dan zou het fijn zijn als het dichterbij mij in de buurt zou zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan