Chanel 50 jaar milf lokeren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pots83

Wandelaar
53
18/10/22
30
5
Deze week bij een zogezegde klasse milf geweest in lokeren ,
Ik de advertentie vermelde ze 50 jaar , maar doe er gerust maar 10 jaar bij .

Vuil appartement dat vol rook hing , en de vrouw was duidelijk dronken of high .
Ik verstond haar met moeite .
De communicatie verliep met haar pooier ( vriend) een onguur type dat daar wat rond liep in de bouwvallige app. Blok . Ik heb me omgekeerd en terug huiswaarts gegaan ,hier doe ik niet aan mee . Dit zinde hem blijkbaar niet erg , en probeerde me te overhalen om toch binnen te gaan . Een advertentie op rl vond ik nie vandaag niet meer . Blijkbaar moet het er wel al druk geweest zijn , de buren en wegenwerkers daar in de straat hadden wel door wat er gebeurde denk ik .

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze week bij een zogezegde klasse milf geweest in lokeren ,
Ik de advertentie vermelde ze 50 jaar , maar doe er gerust maar 10 jaar bij .

Vuil appartement dat vol rook hing , en de vrouw was duidelijk dronken of high .
Ik verstond haar met moeite .
De communicatie verliep met haar pooier ( vriend) een onguur type dat daar wat rond liep in de bouwvallige app. Blok . Ik heb me omgekeerd en terug huiswaarts gegaan ,hier doe ik niet aan mee . Dit zinde hem blijkbaar niet erg , en probeerde me te overhalen om toch binnen te gaan . Een advertentie op rl vond ik nie vandaag niet meer . Blijkbaar moet het er wel al druk geweest zijn , de buren en wegenwerkers daar in de straat hadden wel door wat er gebeurde denk ik .

Bedankt Pots voor de waarschuwing.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan