Recensie Chanel (Aaliyah), Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs voor de 2e keer langs geweest, viel eigenlijk beide keren tegen.
Wel vriendelijke dame.

Eerste keer was eind vorig jaar, toen voor € 60 half uur (tijd was korter).
Massage was matig-redelijk, mocht haar + penis :) wel aanraken, ze had toen een soort beschermende kleding aan, omdat ze iets aan haar lichaam had laten doen. Weinig teasen. A.h. eind handmatig hp, kon beter.
Ze had toen ook gejatte foto's in haar adv. van iemand die in de verste verte niet eens op haar leek, dat was dus een enorme domper.
Heb ik haar later op gewezen, daarna wel eigen foto's, op sexjobs wel bewerkt, ziet er in het echt toch anders uit.
Nu ook op Kinky, daar wel heel erg bewerkt (glamoureuzer gemaakt...)
Overigens valt ze qua uiterlijk niet tegen, integendeel, goed verzorgd ook, dus waarom nou al die bewerkingen...wel een beetje ghetto-look (tattoos, ook in nek...).

Tweede keer in maart dit jaar. Nu was haar lichaam weer in orde, maar dit keer viel heel de afspraak tegen, matige massage, bij aanraken werd plots hand op zachte wijze van aan de kant gedirigeerd, aanraken mocht dus verder niet meer.
Penis ook niet gezien dit keer.
Geen getease, omdraaien en naar hp gewerkt, prijs € 60 half uur (tijd was wederom korter, +/- 20 min....).

Ze zei dat ze inmiddels nieuwe prijzen heeft, dus voortaan vanaf € 80, zonder aanraken, met aanraken vanaf € 150...😲 Op Kinky nog duurder vanaf € 200 😲 Belachelijk!

Wel jammer want ze heeft wel de potentie, alleen de uitwerking blijft uit.

Maar met die nieuwe prijzen zal ik haar niet meer bezoeken!

Link Sexjobs: https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/ts-erotische-massage_8306154

Link Kinky: https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/2114639-chanel
 
Laatst bewerkt:
Via haar SJ-account kun je contact met haar opnemen voor mogelijkheden en planning.
Ik geloof dat ze 150 rekent voor een uur b2b. Extra's waren toen ik contact had: haar pijpen (50 extra).
 
Terug
Bovenaan Onderaan