Recensie Chanel, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jocver

Vaste klant
113
14/03/22
123
20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4969341-chanel
Totale kosten (in euro)
200
zaterdag afspraak gemaakt met deze dame ging snel adres gekregen en naar binnen toe.
ze is echt klein.
binnen alles afgehandeld en mebvrouw kwam terug van geld weg leggen en gaat al gelijk lekker aan je lul zitten voordat je je kleren uit heb dikke tongzoen.
toen alles bij me uit was lekker tegen je aan dansen en ik ondertussen dat lichaam verkennen bh los en die jongens lekker beetgepakt geile harde tepels gelijk toen achter haar op me knieeen en die string uit getrokken gelijk werd die kont in me gezicht geduwd en likken die kont en dat kutje zij leunend tegen de kreun heerlijk kreunend deze dame houdt ervan om verwendt te worden
haar op het bed gelegd zodat ik goed dat kutje kon likken en die clit kon verwennen ook vingeren geilt ze van
daarna weer gaan staan en haar op haar knieetjes gezet en werd met vol plezier heerlijk diep en nat gepijpt af en toe een dikke tongzoen er tussen door en dat hoofdje weer op me lul gezet. af en toe lkkere facefuck tussen door en maakt haar niet uit
mooiste was zonder dat ik het door had zat me condoom er al om
toen ik dat merkte heb ik haar op haar knietjes op het bed gezet en haar eerst nog ven goed gebeft en daarna haar heererlijk geneukt even erna andere standjes uitgeprobeerd en uit eindelijk met cowgirl heerlijk klaar gekomen wat een uit zicht als ze je heerlijk berijdt op die stuiterende tieten.

alles werd netje schoongemaakt en daarna massage ie wel goed is af en toe even voelen of je lul al hard is

tweede ronde begon ze met aftrekkenn en pijpen en man wat een passie toen ze merkte dat ik bijn kwam moest ik naar de rand van het bed toe en werd me lul tussen die tieten geplaaste en kreeg zo een titjob met veel olie en een tong die steeds me eikel aan tikte en kwam zo heerlijk klaar hlf over de tieten en over haar gezicht.
haar weer op het bed gegooid en haar weeer verwend met me vingers en tong totdat ze zelf kwam

deze dame weet wat ze doet

AI is je vriend

Zaterdag afspraak gemaakt met deze dame. Het ging snel. Adres gekregen en naar binnen.

Ze is echt klein. Binnen alles afgehandeld en mevrouw kwam terug van geld wegleggen en gaat al gelijk lekker aan je lul zitten voordat je je kleren uit hebt. Dikke tongzoen.

Toen alles bij me uit was, lekker tegen je aan dansen en ik ondertussen dat lichaam verkennen. Bh los en die jongens lekker beetgepakt. Geile, harde tepels gelijk.

Toen achter haar op mijn knieën en die string uitgetrokken. Gelijk werd die kont in mijn gezicht geduwd en likken die kont en dat kutje, zij leunend tegen de muur. Heerlijk kreunend. Deze dame houdt ervan om verwend te worden.

Haar op het bed gelegd zodat ik goed dat kutje kon likken en die clit kon verwennen. Ook vingeren, geilt ze van.

Daarna weer gaan staan en haar op haar knietjes gezet. Werd met vol plezier heerlijk diep en nat gepijpt. Af en toe een dikke tongzoen ertussendoor en dat hoofdje weer op mijn lul gezet. Af en toe lekkere facefuck ertussendoor, maakt haar niet uit.

Het mooiste was: zonder dat ik het doorhad, zat mijn condoom er al om. Toen ik dat merkte, heb ik haar op haar knietjes op het bed gezet en haar eerst nog even goed gebeft en daarna heerlijk geneukt.

Even erna andere standjes uitgeprobeerd en uiteindelijk met cowgirl heerlijk klaargekomen. Wat een uitzicht als ze je heerlijk berijdt op die stuiterende tieten.

Alles werd netjes schoongemaakt en daarna massage, die wel goed is. Af en toe even voelen of je lul al hard is. Tweede ronde begon ze met aftrekken en pijpen en man, wat een passie. Toen ze merkte dat ik bijna kwam, moest ik naar de rand van het bed en werd mijn lul tussen die tieten geplaatst.

Ik kreeg zo een titjob met veel olie en een tong die steeds mijn eikel aantikte en kwam zo heerlijk klaar, half over de tieten en over haar gezicht. Haar weer op het bed gegooid en haar weer verwend met mijn vingers en tong totdat ze zelf kwam. Deze dame weet wat ze doet.

Heeft ze jou ook nog gerimd? Schijnt haar specialiteit te zijn…
Nee
Heeft ze jou ook nog gerimd? Schijnt haar specialiteit te zijn…
Nee
AI is je vriend

Zaterdag afspraak gemaakt met deze dame. Het ging snel. Adres gekregen en naar binnen.

Ze is echt klein. Binnen alles afgehandeld en mevrouw kwam terug van geld wegleggen en gaat al gelijk lekker aan je lul zitten voordat je je kleren uit hebt. Dikke tongzoen.

Toen alles bij me uit was, lekker tegen je aan dansen en ik ondertussen dat lichaam verkennen. Bh los en die jongens lekker beetgepakt. Geile, harde tepels gelijk.

Toen achter haar op mijn knieën en die string uitgetrokken. Gelijk werd die kont in mijn gezicht geduwd en likken die kont en dat kutje, zij leunend tegen de muur. Heerlijk kreunend. Deze dame houdt ervan om verwend te worden.

Haar op het bed gelegd zodat ik goed dat kutje kon likken en die clit kon verwennen. Ook vingeren, geilt ze van.

Daarna weer gaan staan en haar op haar knietjes gezet. Werd met vol plezier heerlijk diep en nat gepijpt. Af en toe een dikke tongzoen ertussendoor en dat hoofdje weer op mijn lul gezet. Af en toe lekkere facefuck ertussendoor, maakt haar niet uit.

Het mooiste was: zonder dat ik het doorhad, zat mijn condoom er al om. Toen ik dat merkte, heb ik haar op haar knietjes op het bed gezet en haar eerst nog even goed gebeft en daarna heerlijk geneukt.

Even erna andere standjes uitgeprobeerd en uiteindelijk met cowgirl heerlijk klaargekomen. Wat een uitzicht als ze je heerlijk berijdt op die stuiterende tieten.

Alles werd netjes schoongemaakt en daarna massage, die wel goed is. Af en toe even voelen of je lul al hard is. Tweede ronde begon ze met aftrekken en pijpen en man, wat een passie. Toen ze merkte dat ik bijna kwam, moest ik naar de rand van het bed en werd mijn lul tussen die tieten geplaatst.

Ik kreeg zo een titjob met veel olie en een tong die steeds mijn eikel aantikte en kwam zo heerlijk klaar, half over de tieten en over haar gezicht. Haar weer op het bed gegooid en haar weer verwend met mijn vingers en tong totdat ze zelf kwam. Deze dame weet wat ze doet.
Dank je

Terug
Bovenaan Onderaan