WHEM Chanel Dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Denneman

Newbie
19
12/05/22
5
1
Hoi, sommige kennen mij misschien nog wel van het andere forum. Ben er even uit geweest en kwam na wat zoekwerk tijdje geleden weer hier terecht.

Maar dat er verder niet toe, ik zou graag willen weten of er iemand ervaring heeft het Chanel uit Dordrecht.
Foto's lijken mij echt, heb contact gezocht, en ze reageert vrij vlot en spontaan. Ze vraag wel vrij snel om een foto.
Ik kan me er wel iets van voorstellen vanuit haar kant, maar ik ben dan toch meteen wat terug houdend.
Ben benieuwd :cool:

 
Nooit een foto sturen, dan maar een afspraak minder. Liever zeker voor het onzekere.
Al paar keer mee mogen maken dat ik via WA ben benaderd om ff geld over te maken anders zou de conversatie naar al mijn vrienden en familie worden gestuurd. Hier maak ik me niet heel druk om, maar dat wordt toch anders als ze een foto van je hebben. Ik stel dan altijd voor dat ze me aan de deur mogen weigeren mocht ik niet bevallen of een korte video chat. Bij de laatste ook niet gelijk vol in beeld, eerst kijken wie er verschijnt.

En dan hoeft het nog niet eens zo te zijn dat de persoon die om de foto vraagt fout is. Alleen bestaat ook het risico dat haar telefoon wordt afgepakt door derden met minder goede bedoelingen.
Dus probeer altijd zo anoniem mogelijk te blijven is mijn advies.
 
Nooit een foto sturen, dan maar een afspraak minder. Liever zeker voor het onzekere.
Al paar keer mee mogen maken dat ik via WA ben benaderd om ff geld over te maken anders zou de conversatie naar al mijn vrienden en familie worden gestuurd. Hier maak ik me niet heel druk om, maar dat wordt toch anders als ze een foto van je hebben. Ik stel dan altijd voor dat ze me aan de deur mogen weigeren mocht ik niet bevallen of een korte video chat. Bij de laatste ook niet gelijk vol in beeld, eerst kijken wie er verschijnt.

En dan hoeft het nog niet eens zo te zijn dat de persoon die om de foto vraagt fout is. Alleen bestaat ook het risico dat haar telefoon wordt afgepakt door derden met minder goede bedoelingen.
Dus probeer altijd zo anoniem mogelijk te blijven is mijn advies.
Dankjewel, ja zoiets had ik ook al in gedachten.Ik persoonlijk zou er niet zo wakker van liggen als ze geld willen oid maar beter voorkomen. Viel me op dat de advertentie van 2020 is, ik zelf had de gedachte als deze foute bedoelingen heeft er al lang ergens een melding oid had moeten staan.
 
Ik ben 3 jr geleden x geweest. Maar toen adverteerde ze met dezelfde leedtijd als nu, haha. Ze heeft een oke koppie, kleine tieten, wel mooie benen en een heerlijke kont. Ze zoende, tongde vol. Pijpen was ook lekker. Mocht ook der kutje hard neuken. Kan eigenlijk niks slechts zeggen. Vond het wel lekker.
 
Ik ben 3 jr geleden x geweest. Maar toen adverteerde ze met dezelfde leedtijd als nu, haha. Ze heeft een oke koppie, kleine tieten, wel mooie benen en een heerlijke kont. Ze zoende, tongde vol. Pijpen was ook lekker. Mocht ook der kutje hard neuken. Kan eigenlijk niks slechts zeggen. Vond het wel lekker.
Thanks, hoe was de locatie,beetje discreet? Viel mij ook al op dat ze niet ouders word :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan