Recensie Chanel, Emmanuela's Angels, Temse 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Djbelarus

Wandelaar
44
30/11/21
24
8
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
110
Na enkele privebezoeken voor het eerst langsgeweest in een "huis". De aankomst was voor mij beetje raar omdat andere mannen aan en aftreden maar dat had ik op voorhand al kunnen bedenken.
Chanel is heel vriendelijk en gedienstig , heeft ook vlotte babbel . Heeft mooi kontje maar ook heel slappe borsten.
Pijpen was beetje raar ze likte en spuwde veel maar echt doorzuigen was het niet. Sex zelf was wel goed ze gaat vlot op en neer en verandert van positie en laat zich ook goed nemen in de 2de ronde. Kussen is niet waarvoor je daar moet zijn en vingers hou je ook best buiten. Massage was niet meer dan wat gewrijf.
Was al bij al dus aangenaam maar ook niet meer.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.emmanuelas-angels.be/
Totale kosten (in euro)
170
Stond al lang op mijn lijstje een zwartje. Zag dat Chanel er was bij EA. Gereserveerd voor 1u30 mij niet beklaagd. Is slank op het magere af en zoals D zegt met hele slappe borstjes. Heeft nog niet zo lang geleden baby gekregen zei ze en borstvoeding gegeven. In Kontich was ze al geweest maar Temse niet. Op de kamer gekomen leek ze in het begin zo wat onwennig maar veranderde geleidelijk aan naar heel lief. Na het wasje op het bed gaan liggen en begon ze mij te pijpen en inderdaad gebruikte ze nog al veel spuw en echt diep was er niet bij wel eikel zachtjes bijten en likken lekker. Toen ik haar kutje wou vingeren maakte ze snel duidelijk enkel clitoris niet diep zei ze. maakte mij niet uit . Toen ik voorstelde om 69 te doen werd ze toch enthousiast. Haar kutje was proper en rook lekker geen vieze geurtjes of zo. clit was niet overdreven zelfs klein maar al met al mooi kutje. Na eentijdje gaf ze aan dat het genoeg geweest was en vroeg ze voor te neuken. Na condoom erover kwam ze boven op mij zitten en begon zachtjes te bewegen beetje schuren zo en op en neer. Met de (slappe borstjes) voor mijn gezicht en dan zette ze zich beetje schrijlings op mij zat gewoon te kijken naar haar kutje waar mijn witte lul heen en weer erin schoof op het ritme dat ze zelf bepaalde na tijdje veranderd van positie en beentjes in de nek en zalig gekomen ondertussen kreunde ze zachtjes. Het kussen was in het begin niet al te veel maar gaandeweg werd ze meegaander en ging er voor om voluit te tongen en elkaar wat te plagen lekker. Massage? oke die was eigelijk niet echt massage maar knijpen en kneden dacht dat ik bij kinisiste beland was. heb haar toen duidelijk gemaakt hoe het moest werd beter maar toch niet. vroeg voor mijn lul te masseren met créme wat ze gretig deed eerst zachtjes maar gaandeweg afwisselend ruw en zacht terwijl ze mij in de ogen keek en met haar borstjes speelde na lange tijd en wat pijpen toch gelukt te komen. Chanel is voor mij een hele lieve vrouw waar ik heel tervreden van ben en als ze terug komt zeker zal bezoeken. Ging deze week terug ze ze naar Madrid naar haar kindje en kwam misshien in oktober of zo terug naar Temse. In Kontich kon het vroeger zijn spijtig genoeg uit mijn baan.

Terug
Bovenaan Onderaan