Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rikkert

Newbie
9
18/02/22
16
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/chanel/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nooit echt tijd gehad om dit hier te posten. Recensie n.a.v. Bezoek eerder dit jaar aan Chanel. Heerlijke ebony dame met perfect lichaam om helemaal op los te gaan.

Nadat ik die avond laat binnenliep bij House of dreams werd mij verteld dat het vrij druk was, en dat als ik geen afspraak had er nog maar 1 dame beschikbaar was. Een leuke gekleurde dame volgens de gastvrouw. Na even twijfelen of dit wel is waar ik naar op zoek was zei ze dat ze wel even binnen zou komen om zich te laten zien. Wat een prachtige dame. Geen moment getwijfeld nadat ik haar zag. Dit was mijn eerste ervaring met een donkere dame en ze zei dus dat ze moest gaan presteren. Ik kon merken dat ze vanaf het begin haar best deed om alles zo fijn mogelijk te laten verlopen. Heerlijk pijpen zonder. Damn wat kan ze dat goed. Prachtig lichaam. Lekker stevige billen. Heel volle mooie borsten. Ze is klein van stuk maar een heel pittige tante die je heerlijk fijn vast kan houden. Wat een fijn lichaam om mee te spelen en wat een uitzicht. Ze deed haar best om te zorgen dat ik niet te snel klaar zou komen omdat we elkaar zo geil maakten dat ze zelf ook zo lang mogelijk wou genieten. De beste ervaring met een vrouw die ik ooit heb gehad. Ze maakt je helemaal gek met haar lichaam en alle verschillende standjes. Lekker knuffelend zoenen en vingeren. Wanneer je haar haar gang laat gaan komt alles goed. Ze zorgt namelijk goed voor je. Ze pijpt alsof ze er helemaal voor gaat en vroeg me zelf of ik even in haar mond wou neuken. Om en om in verschillende standjes sex en dan weer heerlijk diep pijpen tot het moment daar was om het af te maken. Weer een condoom om en lekker in haar poes volgespoten terwijl ze je kreunend aankijkt alsof ze niet genoeg kan krijgen. Het was een hele hete avond met deze prachtige dame.

// Mod edit, geen foto's plaatsen aub !! Zie agv.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eind maart stopt ze
Yup…, jammer !

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan