Recensie Chanel, Rendez Vous Prive, Made 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1987

Vaste klant
175
09/08/21
77
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.rendez-vousprive.nl/nieuw/ruby
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Afgelopen week weer eens naar made waren paar dames beschikbaar en zo gekozen voor chanel ziet er leuk uit dus waarom niet..
We waren op de kamer en we hebben op opgefrist beetje geklest enz. Kwa pijpen en neuken weinig op aan te merken zoenen hou ik zelf niet van dus geen idee of ze dat doet. maar de dame zelf maakte op mij een warrige indruk ze was er niet helemaal bij.
En ze was paar keer van de kamer gegaan eerst drinken halen kwam ze zonder drinken terug 2e keer even naar de toilet en dan later zegt ze ja ik was geen drinken halen ik wou even roken....niet zo slim om dat te zegge tegen je klant volgens mij.
Dus ik weet niet wat ze allemaal uitspookt maar niet te volgen.
 
Ik zou ff een email naar RVP sturen met als aanhef 'Beste Marsha' en dit even voorleggen. Dit is niet de standaard waar ze bij RVP voor willen staan, dat durf ik wel te stellen. Wel aan Marsha richten, anders heb je kans dat iemand anders hem beantwoord die wat minder tactisch is.
 
@Krolse Kater
Ik hoop dat er andere mannen zijn met een compleet andere ervaring dat dit een incident was en wat ik zeg pijpen en neuken was goed.
En ja ik kan email sturen maar die dames staan voor zich zelf dus dan zullen ze ook vaak (8/10x) de zelfde kwaliteit moeten lieveren vind ik.
 
Kijk, dat het soms wat meer is en soms wat minder, dat hoort er gewoon bij. Maar vaak weglopen van de kamer en notabene een rookpauze inlassen in een date van slechts 45 minuten, dan is het wat anders dan iets in de trant van 'geen klik'.
 
120 €/45 min. vind ik sowieso een stevige prijs.
Wel ook raar dat zij nu geen tarieven op hun website laten zien. Je moet er telefonisch om vragen! Zijn het dan dagkoersen? Of heeft elke dame haar individuele tarieven?
In elk geval geen duidelijk beleid.
 
Dat ze die prijzen niet gewoon op de site zetten vind ik ook merkwaardig, maar anderzijds als je er naar vraagt krijg je meteen duidelijk antwoord.
Ze zijn niet de goedkoopste, maar persoonlijk vind ik dit het beste privehuis dat er is, wat niet wil zeggen dat het volmaakt is.
Maar dit wat hier beschreven is, is wel ver buiten wat ik gewend ben.
 
@ Krolse Kater . Een mailtje naar Marscha haalt niets uit, als zij het überhaupt al te zien krijgt. Ik had was bij Chanel en beslist niet tevreden. Ik kom (nu: kwam) al jaren bij RDV en weet als regelmatige wandelaar dat de ene de andere keer niet is, maar met Chanel was gewoon kut. Heb dat gemeld bij RDV en wordt dan beticht dat ik op een gratis uur zit te azen:
"... sorry voor je er ervaring maar zonder een naam (wij werken met zelfstandige sekswerkers) , kunnen wij en ook Marsha niets, ook geen gratis uur want iedereen kan dit verhaal schrijven." Klachten worden dus niet serieus genomen. Ik had alles netjes verwoord wat er loos was en helemaal niet gezinspeeld om iets gratis te krijgen.


Mijn laatste euro besteed daar.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had was bij Chanel en beslist niet tevreden. Ik kom (nu: kwam) al jaren bij RDV en weet als regelmatige wandelaar dat de ene de andere keer niet is, maar met Chanel was gewoon kut. Heb dat gemeld bij RDV en wordt dan beticht dat ik op een gratis uur zit te azen:
"... sorry voor je er ervaring maar zonder een naam (wij werken met zelfstandige sekswerkers) , kunnen wij en ook Marsha niets, ook geen gratis uur want iedereen kan dit verhaal schrijven." Klachten worden dus niet serieus genomen. Ik had alles netjes verwoord wat er loos was en helemaal niet gezinspeeld om iets gratis te krijgen.


Mijn laatste euro besteed daar.
 
@Grotevoet aan de zin die je citeert te zien is je email inderdaad niet bij Marsha terecht gekomen (....kunnen wij en ook Marsha niets....), maar is hij beantwoord door (vermoedelijk!) WZJN zoals ik hem noem: wat-zeur-je-nou. Daarom dat ik ook altijd expliciet adviseur om je email te richten aan Marsha, maar dat is helaas geen garantie. Meestal gaat het goed, maar soms dus ook niet zoals nu bij jou.
WZJN doet bepaalde aannames en lijkt een heel wantrouwende grondhouding te hebben. Op normale of zelfs behulpzame emails reageert hij erg negatief. Soms lijkt het wel eens of hij aangeschoten is. Ik snap werkelijk niet dat Marsha dit laat gebeuren.

Als je zin hebt zou je gewoon nog eens een reply kunnen doen en kunnen vragen of deze email door Marsha zelf beantwoord is. Klinkt heel suf, maar best veel kans dat je dan alsnog een reactie van Marsha krijgt.

En Marsha: als je dit leest: DOE ER WAT AAN!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan