Recensie Chanel, Schiedam (voorheen Arnhem) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Matrix

Wandelaar
Forumpionier
81
03/07/21
39
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/schiedam/587562-chanel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag na lang dubben ? maar een me stoute en geile sinterklaas schoenen aangedaan.
Chanel maar een appje gestuurd of ze kon ontvangen.
Nou kreeg goed nieuws terug mevrouw had tijd dus afgesproken voor 1 uur .
Je krijgt keurig een adres toegestuurd via de app ergens in Schiedam.
Nou aangekomen op locatie toen ook netjes huisnummer door gekregen aangebeld en beneden deur werd open gedaan kreeg toen ook verdieping door.
Boven aangekomen werd deur open gedaan door een leuke latina milf want ze is inderdaad dichtbij de 50.
Foto's kloppen totaal niet op het blonde haar na maar voor de rest helemaal niet.
Misschien wel haar eigen foto's van 25 jaar terug.
Want deze dame in kwestie is alles behalve slank is eerder mollig.
Pijpen deed ze wel lekker zonder condoom alleen neemt ze hem niet echt diep in der mondje ze doet het wel lekker met veel spuug en slijm dus lekker sloppie.
Ik had ervoor gekozen ook anaal te doen en dat was redelijk ze kwam in reverse cowgirl zitten op me en rustig aan deed ze me lul der kontje inglijden ze beweegt niet echt op en neer maar maakt meer zitten bewegingen toen maar even verzocht of doggie kon dat kon wel maar dan wel elke keer het stoten in der kontje beetje afhouden.
Geen herhalings gevaar voor mij
En heren foto's kloppen niet !!!!
 
Onlangs heb ik een bezoek gebracht aan deze DVP. Bij binnenkomst werd er niet vriendelijk open gedaan.
Nadat ik mij netjes had gewassen en natuurlijk ook 150 euro had betaald kon ik op bed gaan liggen. Echter alles moest op comando.
Het pijpen zonder condoom was wel redelijk, maar het neuken was echt verschrikkelijk. Ik mocht zelf niet een positie bepalen en ik moest mijn benen naar haar wensen doen. Ik kon niet eens lekker bewegen. Ik weet ook dat mijn penis behoorlijk lang is en wellicht was dit de reden daarvoor.
Na afloop kreeg ik ook nog eens een scheet van haar in mijn gezicht. Ik raad echt af om deze DVP niet te bezoeken. Ik ben bij vele dames in Groningen naar binnen geweest in de nieuwstad. Dit heb ik echter nog nooit beleefd. Ik raad het alle wandelaars af om hier naar binnen te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan