Recensie Channel, Rotterdam (voorheen Etten-Leur) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Iemand recent nog ervaring met haar? Ik zie inmiddels in Lelystad. Ik zou graag mijn eerste shemale ervaring met haar opdoen.
Speciaal voor Channel toch maar een account aangemaakt, lees al wat langer hier mee. Maar ik ben er zo'n 4 weken geleden geweest. (In rdam) Voor mij ook mijn eerste ervaring, afspraak maken via whatsapp verliep soepel, moest uiteindelijk wel wat langer wachten voordat ik naar binnen kon.

Maar eenmaal binnen was het een feest, ze is prachtig en heel vrouwelijk. Ik had aangegeven graag alles maar gewoon te ondergaan en haar de leiding gegeven. Heb haar heerlijk kunnen pijpen (zonder condoom), toen ze doorhad dat ik het wel oke vond kwam ze op me zitten en duwde ze hem dieper in mijn keel. Haar gereedschap is niet bijzonder groot maar perfect voor een eerste keer. Tijdens het pijpen speelde ze ook met mijn lul, door de spanning kwam ik hierdoor al vrij snel maar dat was voor haar geen rede om te stoppen. Ze legde mij op mijn rug, benen in haar nek en begon mij rustig te neuken, ook hier gold dat ze wat harder en verder ging toen ik het gewend was. Uiteindelijk alleen dit standje gedaan, gewoon door de eerste indrukken en mijn onzekerheid niet aan andere toegekomen. Afgemaakt door haar nog te pijpen en daarna spoot ze over mijn gezicht.

Was alleen geen gelegenheid om op te frissen voor of na, moest het met natte doekjes doen ( ook hier geld, door mijn onervarenheid heb ik dit niet gevraagd dus weet niet zeker of het echt niet kan)

Al met al, lang verhaal kort, voor een eerste keer zeker het bezoeken waard, je krijgt er geen spijt van

Edit: nog even ter verduidelijking nav een pm. Voor het neuken deed ze wel netjes een condoom om!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/apeldoorn/591703-channel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben hier geweest door de lovende kritieken, maar wat een sof. Klein beetje pijpen. Een paar halen en klaar. Binnen 10 minuten ging ze me Missio neuken en daarbij driftig trekken aan mn lul. Moest steeds aan haar vragen even rustig aan te doen, dat ik nog geen zin had om klaar te komen. Ik was ook nog maar een kwartier of zo binnen. Dan stopte ze 10 tellen en ging weer door. Heb toen mn lul maar in mn eigen hand gehouden, zodat ze er niet aan kon komen. Daarna was ze opeens moe en had ze het warm. Heb me maar afgetrokken en mijn verlies genomen. Voor €150 na net iets meer dan 20 minuten weer buiten staan. Wat een drama dit. Echt never again.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan