Channy/ Sandy Eeklo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit bij squirtsletje geweest. De 1e keer was fantastisch. De keren nadien was de klik wss weg. Anaal was niet mogelijk. Pijpen zozo. Spijtig. Als er iemand dvd weet die deepthroat,anaal,dp doet... Ik hoor het graag.
 
Is er iemand die een dvp kent met dezelfde service als channy /sandy uit Eeklo van weleer? Zij is gestopt maar er moeten toch zulke nog dvp's zijn ?
Helaas is Channy al lang gestopt. Ik heb haar meermaals bezocht en haar service was altijd geweldig. Zelden heb ik zulke geile vrouwen tegengekomen.
En neen, iemand vergelijkbaar weet ik niet meer zijn. Er zijn wel veel gewillige dames maar toch niet zoals Channy. Ik heb nog wel enkele dames als Channy gekend, maar die zijn intussen ook al gestopt.
 
Helaas is Channy al lang gestopt. Ik heb haar meermaals bezocht en haar service was altijd geweldig. Zelden heb ik zulke geile vrouwen tegengekomen.
En neen, iemand vergelijkbaar weet ik niet meer zijn. Er zijn wel veel gewillige dames maar toch niet zoals Channy. Ik heb nog wel enkele dames als Channy gekend, maar die zijn intussen ook al gestopt.
Heb je een link van die gewillige dames aub? Thx
 
Als het goed begrijp hebben we geen van allen iemand gevonden die in de buurt komt van Channy? Of zijn er wandelaars die wel het geluk hebben gehad iemand te ontdekken die in de buurt komt van haar?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.437
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan