WHEM Chantal, Oss

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, een die nergens toe leidde 🤨

Via WA contact met haar gezocht en afspraak gemaakt. Vervolgens richting Oss gereden en tussentijds om aanwijzingen gevraagd voor het exacte adres. Waarom weet ik nog steeds niet maar in een keer werd ik door haar geblokt. Stond ik daar ergens in Oss met mijn goed fatsoen.

Wel jammer want het leek me wel wat.
 
Ik ben wel een keer bij haar geweest. Ze is erg lang en iets voller dan op de foto's, ik schat achter in de 40 en niet onknap. Ze ontvangt in een gewoon en net appartement. Ik vond haar aardig en ze deed haar best; voor een klein extraatje is ook neuken met mogelijk. Hoewel het voor mij niet ver is ben ik er tot dusver nog maar één keer geweest maar ik sluit herhaling niet uit.
 
Dame ontvangt in Eindhoven. Locatie niet echt discreet. Een flat met veelal Senioren, veel levendigheid.

Ja, ik herken haar van de foto's, maar is zeker wel 20 jaar geleden. Haar gezicht ouder en strengerkijkend in het echt. Desondanks was ik toch benieuwd naar de massage.

70 euro half uur. Communicatie in het duits, ik spreek Duits, maar dame had geen zin een praatje. Sfeerloos dus.

Ik ben gaan liggen en ben het maar ondergaan eerst buik en erna op de rug. Massage ok, beetje dominant. Ze pijpte nog heel kort. Afgemaakt handjob

Zal niet terug gaan. Voor het geld was het het proberen waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan