WHEM Chantal, hete brunette met lange benen, Oss

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame begrijpt er niet veel van wat gevraagd wordt. Ze vertaalt het naar haar duits. Normaal werkt dit goed, maar ze zit niet op veel klanten te wachten. Maar op deze manier van haar communicatie zal het ook geen vaart lopen.

Ik wil wel weten wat de mogelijkheden zijn, met het prijskaartje. Kortom waar ik aan toe ben.
Ze geeft aan ook intiem te doen.
Voor mij is het klaar zo.
 
Dame begrijpt er niet veel van wat gevraagd wordt. Ze vertaalt het naar haar duits. Normaal werkt dit goed, maar ze zit niet op veel klanten te wachten. Maar op deze manier van haar communicatie zal het ook geen vaart lopen.

Ik wil wel weten wat de mogelijkheden zijn, met het prijskaartje. Kortom waar ik aan toe ben.
Ze geeft aan ook intiem te doen.
Voor mij is het klaar zo.
Herkenbaar dit. Ik dacht een stap voor te zijn door te appen in het Engels, maar je krijgt een vreemd vertaald bericht terug in gebrekkig NL.

Toen ik vroeg hoe we zouden moeten communiceren als ik haar zou bezoeken, aangezien zij alleen Duits spreekt en geen Engels, sloeg de toon bij haar om. Toen moest ik me niet zo aanstellen en moest ik er maar voor zorgen dat ik Duits zou leren. Aangezien 90% van Nederland Duits spreekt. De wereld op zijn kop dus.

Ieder zijn ding, maar op deze manier praten met mogelijke klanten is voor mij een duidelijk teken om deze te vermijden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vreemde dame, had ooit een afspraak gemaakt en was al in Oss toen ik helemaal geen reactie meer kreeg. Ik was door haar geblokt. Ze zal niet veel klandizie overhouden op deze manier.
 
Vreemde dame, had ooit een afspraak gemaakt en was al in Oss toen ik helemaal geen reactie meer kreeg. Ik was door haar geblokt. Ze zal niet veel klandizie overhouden op deze manier.
Ik idem. Duitse dame, die de vertaal app niet goed kent. Hoe easy kan zo'n appje zijn...
Ik zou zeggen opzouten, laat ze die dingen flikken in duitsland.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan