WHEM Chantal, Dordrecht?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik sluit me grotendeels aan met ervaringen dienover Chantal in Oss te vinden zijn.
Communicatie via WA prima.
Ze is intussen wat ouder in haar gezicht maar de foto's geven nog een goede indruk van naar lichaam.
Ontvangst is inderdaad wat koel, zakelijk en ze is weinig spraakzaam.
B2b gedeelte achterkant was heerlijk met wat tantra-gekronkel. Voorkant helaas zeer beperkt, gaat eigenlijk meteen over tot pmc. Ofschoon ze adverteert met dat alles bespreekbaar is wou ze niet Pzc helaas. Na HE meteen (alleen) douchen.
Al met al een kleine voldoende en ik wacht even tot een van haar betere collega's er weer terug is.
 
Voor de COVID periode haar wel eens in Oss bezocht. Meer mogelijk dan alleen massage, wel alles safe inderdaad. Massage skills vallen wat tegen, de sex met haar was bevredigend. Naar mate het bezoek vorderde werd ze steeds enthousiaster. Ik vond het geen slechte ervaring, maar geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Zit nu in Dordrecht en ik ben er net geweest! Leeftijd klopt wel (+/_ 47) en foto's kloppen ook! Makkelijk af te spreken via app en duidelijke afspraken! Bij binnenkomst eerst de financiele kant en daarna mag je douchen (als je wil) en neem je plaats op een schoon bed! Veel tantra en body to body massage en teasen kan ze ook heerlijk! Na een ruim half uur omdraaien en gaat ze verder met de voorkant! Toen ik bijna klaarkwam nam ze hem in de mond en slikte ze alles weg...... Daarna heerlijk douche genomen en een koffietje ter afsuiting! Voldaan gevoel en zeker voor herhaling vatbaar!
 
Zit nu in Dordrecht en ik ben er net geweest! Leeftijd klopt wel (+/_ 47) en foto's kloppen ook! Makkelijk af te spreken via app en duidelijke afspraken! Bij binnenkomst eerst de financiele kant en daarna mag je douchen (als je wil) en neem je plaats op een schoon bed! Veel tantra en body to body massage en teasen kan ze ook heerlijk! Na een ruim half uur omdraaien en gaat ze verder met de voorkant! Toen ik bijna klaarkwam nam ze hem in de mond en slikte ze alles weg...... Daarna heerlijk douche genomen en een koffietje ter afsuiting! Voldaan gevoel en zeker voor herhaling vatbaar!
dat lijkt me een aangename verrassing! alleen niet standaard als ik zo de reacties ervoor lees?🤔
 
Persoonlijk vond ik het niet zo...in het echt minder aantrekkelijk dan op de foto's en alles hangt wel een beetje. Ik hou van slank, maar dat was ze niet...

Echter vond ik haar wel super lief, ik kwam er voor een massage met HE, maar al vrij snel wilde ze meer en zoog ze en liet ze zich neuken. Maar voor mij geen herhalingsgevaar...

Ze komt voor de rest wel schoon over incl. het appartment
 
Persoonlijk vond ik het niet zo...in het echt minder aantrekkelijk dan op de foto's en alles hangt wel een beetje. Ik hou van slank, maar dat was ze niet...

Echter vond ik haar wel super lief, ik kwam er voor een massage met HE, maar al vrij snel wilde ze meer en zoog ze en liet ze zich neuken. Maar voor mij geen herhalingsgevaar...

Ze komt voor de rest wel schoon over incl. het appartment
Hoeveel moest je afrekenen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan