Recensie Chantal Rendez-Vous PrivĂ© Made 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jax

Newbie
9
22/01/22
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150-+50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mooie spontane dame met een heerlijk sexy figuur is lief het is al weer even geleden maar het was fantasies met haar mocht haar lekker likken en kreeg daarna een heerlijke pijp beurt je kan ook lekker met haar kletsen ik ga binnenkort weer een bezoekje brengen bij haar 🥰👍
 
Mooie spontane dame met een heerlijk sexy figuur is lief het is al weer even geleden maar het was fantasies met haar mocht haar lekker likken en kreeg daarna een heerlijke pijp beurt je kan ook lekker met haar kletsen ik ga binnenkort weer een bezoekje brengen bij haar 🥰👍
Beste Jax, ik zou je adviseren om de profielfoto bij je naam te verwijderen. Er van uitgaande dat jij het bent die er op staat.
 
Afgelopen eind februari ben ik bij Chantal gewest.
Afijn, achter de deur stond een mooie vrouw. Mooie lingerie met oa high heels en stockings die tijdens de date aanbleven.:)
De seks was prima. Een prima date gehad want het is een aardige dame met een lekker figuurtjie die de hele tijd in bewegig is. Heeft ze me wel nieuwsgierig naar meer gemaakt.(y)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
85+50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat m'n favoriete dame bij RVP er al een tijdje niet was, of zo snel volgeboekt dat ik geen kans maakte, ben ik maar weer eens op de bonnefooi naar Made gereden op een rustige maandagmiddag. Veel dames beschikbaar, dus een moeilijke keuze, maar over Chantal had ik al vaker goeie dingen gelezen en gehoord, dus voor haar gekozen.

Wat een geweldige DVP. Niet fotomodel knap, maar wel leuk girl-next-door koppie. Klein buikje, maar overall een heerlijk lichaam.

Echt een heerlijk enthousiaste tongzoenster. Bij het beffen lag ze zo lekker te genieten dat het me niet eens uit zou maken als het klaarkomen fake was :ROFLMAO:

PZC was lekker, cowgirl klaarkomen nog lekkerder.

Helaas had ze maar 45 minuten de tijd, maar ik ga haar zeker weer een keer proberen te zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl
Totale kosten (in euro)
300,-
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo allemaal,

Naar aanleiding van veel goede berichten hier eens een bezoek gebracht een RVP in Made en heb ik Chantal gekozen. Dit was mijn eerste keer DVP en was een ENORM succes. Chantal heeft alle tijd voor me genomen, me geholpen, geadviseerd en was enorm lief voor me, echt een GFE ervaring. Ze heeft een prachtig lichaam, heerlijk gebruind, heeft mooie maat B borsten, prachtige ogen en haar huid voelt als satijn. Ze is heerlijk schoon, ze kan verschrikkelijk goed pijpen (pvc tegen extra kosten) en maakte mijn eerste keer een groot succes. Ze stelde me op m'n gemakt, begeleide me, verwende me en kan heerlijk tongzoenen (mits een klik). Ze heeft een heel zoet, lekker en kaal poesje en alles kan met haar besproken worden, zij is echt een aanrader voor de beginnende bezoeker. Pffff wat een prachtige meid, zo lief, zo teder, zo zacht en vooral ontzettend lekker. Ik ben voor de eerste keer DVP 2x gekomen en dat zegt genoeg. Kamers zijn schoon en ruim en hygiene is meer dan top. Ook Chantal waste zich voor we begonnen. Kortom een top ervaring in made bij deze speciale Chantal die er trouwens al 7 jaar werkt en dat ook haar echte naam is.
Kosten 250 + 50 PZC
Bedankt Chantal, tot gauw.
Liefs "R"
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/chantal/52086
Totale kosten (in euro)
250 + 50 (PZC)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo allemaal,

Achter mijn PC zit ik met een grote glimlach dit bericht te maken. Ik kom net weer terug van Chantal van Redez Vous Prive (RVP) in Made. Een afgelegen in de polder privé-huis met p-plaats, waar je redelijk anoniem naar toe kunt gaan. Daar mijn (korte tijd) vriendinnetje weer bezocht, dit was mijn 2e keer en daarmee was het ijs al gebroken. Netjes aan Marcha 250 betaald (1,5u) en daarna in de woonkamer even wachten. Een siddering ging door mijn lijf toen ik die mooie lange (180cm) brunette in sexy lingerie aan zag komen. Heerlijk gebruind, prachtig figuur, mooie borsten (B) en een verschrikkelijk lief gezichtje, een genot om naar te kijken. Chantal wast zichzelf even, daarna neemt ze mijn "vriendje" onder handen, of beter gezegd in haar handen en maakt ze die ook even schoon, handjes wassen, mond spoelen en we zijn beide lekker schoon en vooral hygiënisch. De kamer is mooi, een spiegel aan het plafond en gezellig ingericht en heeft zelfs een bubbelbad, waar we niet in gaan.

We praten wat, knuffelen wat en speels en zachtjes is ze op weg naar mijn vriendje voor PZC (50,- extra) dit doet ze echt heel goed, ze geniet ervan en heeft er zelfs veel plezier in. Mijn vriendje ook want die wil al klaar komen, dus ze geeft me even wat ruimte om terug op aarde te komen. Mooi voor mij of deze fantastische dame zelfs eens flink te verwennen, ik proef haar lekker zachte poesje, kaal, mooi strak, schoon en heerlijk en ga er voor. Dat heeft ze geweten want maar liefst 3x kon ik haar tot een hoogtepunt brengen en dat voelde en hoorde ik...ze was echt aan het genieten. Pffff beide dus even afkoelen, Chantal komt lekker in mijn armen liggen en knuffelt met me als een vriendinnetje. We praten, knuffelen en strelen en in de spiegel geniet ik nog eens van deze mooie meid, zo lief, zo eerlijk, zo teder, maar ook een stoute kant die haar mannetje wel staat.

Mijn vriendje vindt het erg leuk allemaal en laat zich weer even zien, als een stoere vent staat ie rechtop en Chantal had dit meteen gezien, condoom er om en werk aan de winkel, ik wil niets liever dan Chantal eens lekker neuken, bah wat een rotwoord, eerste missionaris positie.... ik gleed zachtjes haar natte poes binnen en mijn vriendje stond meteen in brand, mijn god wat voelt dat heet en lekker. Even tot 5 tellen...pfffffff zachtjes en diep neukte ik haar, langzaam en vol passie mét tongzoenen, want dat doet ze ook geweldig. Maar even rustig aan, want ik kwam weer bijna klaar. Ineens draaide Chantal zich om en toonde mij haar hele mooie strakke kontje, we gingen "Doggy Style" ! Wat een uitzicht, wat een lichaam en mijn god wat is ze zacht, ze voelt als satijn, echt bizar hoe zacht haar huid is, lekker bruin en de lange bruine haren en die prachtige blauwe ogen maken het af. In doggy style verwen ik haar en mezelf weer, langzaam, iets harder en dan hou ik het niet meer ! Wowww dit is zo lekker en zo fijn, echt genieten !! We liggen nog wat na te genieten, dat is het voordeel als je lekker de tijd neemt, 1,5u en praten weer over de volgende keer, misschien een keer Trio ? Wie weet......

Chantal is lief, teder, geduldig, wil wel een schoon en verzorgd persoon en als de klik er is kun je bijna alles met haar doen, ze houdt van zacht, lief en geeft je de GFE (Girl friend experience) van je leven. Zoals het hier vaak noemen, pas op herhalingsgevaar. Ach ik zie dit niet als gevaar, dit is gewoon genieten en als het kan moet je het goed doen, Chantal is elke euro meer dan waard. Ik heb haar netjes de 50 PZC gegeven en nog eens fooitje, hoeft niet, maar wordt wel gewaardeerd.

Kortom ik ha de 2e keer deze week de ervaring van mijn leven, ik zit nog te genieten. Dankjewel Chantal, je bent een schat en bedankt voor je tijd en geduld, het voorbeeld voor de onervaren DVP (dame van plezier) bezoeker. Droom jij al jaren om dit eens te doen, ga er voor en neem die stap, Chantal helpt je aan een ervaring voor je leven.

Liefs en dikke kus "R"
 
Ik ken Chantal nu al ruim 6 jaar en na dik 20 afspraakjes blijft zij mij verbazen. Toen ik haar eind 2016 voor het eerst leerde kennen wist ik gelijk dat we een goede klik hadden. Ondanks de vele gesprekken tussen door, leer ik steeds nieuwe kanten van haar kennen. Leuk voorbeeld van de date van gisteren is dat ze aangaf dat haar rug erg gevoelig was, toen ik vroeg of ze het niet prettig vond zei ze: ik ga op mijn buik liggen en dat ze het juist erg fijn vond. Hier na heb ik haar rug heerlijk gezoend en gestreeld. Ook kan ze heerlijk in mijn armen kruipen als we even liggen of zitten.

Ik hoop dat we nog vele jaren van elkaar mogen genieten ! En dat er niet weer zolang tussen de 2 laatste afspraken zit als de laatste 2.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De ozo leuke Chantal,

Dit was mijn 2e bezoekje aan RVP, het was vorige week zo goed bevallen dat ik het niet kon laten mijn geluk nog eens indit huis te proberen.

Afspraakje gemaakt met Chantal (zonder problemen of moeilijk doen van gast vrouw, zoals ik in andre privehuizen wel heb meegemaakt).

In de auto en op naar Made, blijft een fijne omgeving, lekker gratis parkeren en een modern en net huis. De ontvangst was prima al werd ik deze keer in het kleinste kamertje (separee) weggestopt. Zoals je al merk vond ik dit niet zo leuk en neem liever in de huiskamer plaats, maar goe na 5 minuten kwam chantal me al ophalen en gingen we naar boven.

Chantal is een super lieve dame met geweldige skills als je van GFE, kroelen en zoenen houdt, ze had me zeer snel opgewarmt. Van de gfe skills ging naadloos over naar haar pijpskills, het was een tijd geleden dat een dame me zo oraal verwent heeft en dat komt niet omdat ik niet gewandeld heb. En al dit lekkers zit in een prachtige verpakking, fijne stevige borsten met mooie grote tepels, heerlijk heupen waar je je lekker vast kan houden en het mooiste kutje dat ik in lange tijd heb gezien en geproeft. En proeven heb ik gedaan, deze dame is een orgasme storm als je haar goed stimulerd, geweldig gewoon. Op de een of andere manier wind me dat vreselijk op als een vrouw hier zo van kan genieten. En dit was echt, ze werd alleen maar natter en natter van mijn tong en ze schokte om de paar minuten door het bed heen.

Hierna was ik weer aan de beurt, zoenen, kroelen, knuffelen en nog een heerlijk pijpsessie. MMMhhhmmm.

Dank aan Chantal voor deze heerlijk 90 minuten.

Sil
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan