WHEM Chantal, Vlaardingen vh Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ontvangt in Vlaardingen, vreemd dat er in 4 jaar geen recensies zijn???
Dame ziet er goed uit en prijsstelling is normaal, als ze teminste niet voor alles extra vraagt???
 
Ik ben wel eens geweest.

Niet veel soeps eerlijk gezegd. Dame is een bijzonder koele kikker die niet eerlijk is over de geboden diensten op haar profiel. Ik twijfel of het überhaupt haar foto's zijn, maar in het beste geval zijn ze al wat ouder. Ze heeft nu een paar tatoo's en is wat minder "bedeeld" als op de foto's.

Zoals gezegd doet de dame 0 moeite om er een feestje van te maken. Ze zei nog geneens hallo bij binnenkomst. Ze ging op het bed op haar telefoon zitten. Ik had al na 30 seconden door dat ik na 10 minuten weer buiten zou (willen) staan. Dat bleek ook te kloppen.
 
Ik ben wel eens geweest.

Niet veel soeps eerlijk gezegd. Dame is een bijzonder koele kikker die niet eerlijk is over de geboden diensten op haar profiel. Ik twijfel of het überhaupt haar foto's zijn, maar in het beste geval zijn ze al wat ouder. Ze heeft nu een paar tatoo's en is wat minder "bedeeld" als op de foto's.

Zoals gezegd doet de dame 0 moeite om er een feestje van te maken. Ze zei nog geneens hallo bij binnenkomst. Ze ging op het bed op haar telefoon zitten. Ik had al na 30 seconden door dat ik na 10 minuten weer buiten zou (willen) staan. Dat bleek ook te kloppen.
@Ohjajoh Als je nu effe de moeite neemt om een volledige recensie te maken in een recensietopic, met de overeenkomende sterren voor de slechte service, dan stoppen we deze bitch tenminste, die al 4 jaar haar centjes te makkelijk verdiend.
En jij behoedt veel wandelcollega's om dezelfde fout te maken.
Je kunt gewoon deze tekst kopieren, maar belangrijk is om de sterren in te vullen met de knop "meer opties". Bedankt vriend voor de waarschuwing.
 
Ik ben wel eens geweest.

Niet veel soeps eerlijk gezegd. Dame is een bijzonder koele kikker die niet eerlijk is over de geboden diensten op haar profiel. Ik twijfel of het überhaupt haar foto's zijn, maar in het beste geval zijn ze al wat ouder. Ze heeft nu een paar tatoo's en is wat minder "bedeeld" als op de foto's.

Zoals gezegd doet de dame 0 moeite om er een feestje van te maken. Ze zei nog geneens hallo bij binnenkomst. Ze ging op het bed op haar telefoon zitten. Ik had al na 30 seconden door dat ik na 10 minuten weer buiten zou (willen) staan. Dat bleek ook te kloppen.
Ik denk (sterk vermoeden) hier ook eens geweest te zijn en herken je verhaal, al weet ik het niet helemaal 100% zeker. Bij mij ontving ze vlakbij de Schiedamseweg in Vlaardingen, dit is wel langer dan 4 jaar terug. Ik betaalde destijds voor een vluggertje, dus de schade was niet zo heel groot, gelukkig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan