Recensie Chantall, Amsterdam, Ruysdaelkade 125 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Appointment can be taken on window?
that is possible in principle. But why would you do that? If you really want to visit her I would make an appointment via whatsapp. You can also immediately present all your fetishes/ideas about your session to her. Otherwise you run the risk of having to wait a long time or that when she is standing in front of the window she is waiting for a submissive

Nee, wat ik bedoel dat de recensies in het algemeen wat dunnetjes is. Heb het idee dat er weinig geschreven wordt. Ik heb nog niet afgesproken met haar na haar terugkomst. Maar zal haar binnenkort zeker weer bezoeken. De overige dames van de rdk halen het niet bij haar is mijn mening.

Voor de eerste keer met haar afgesproken, daarom was het nog een beetje aftasten. Je merkte dat ze het liefst wat harder wilde met zweepjes enzo maar daar ben ik niet van dus die werden meteen weer teruggelegd

Hallo @Beacon, je hebt 'intiem' aangevinkt in je recensie. Heb er n.a.v. je review zelf ook om gevraagd (of intiem nog mogelijk is) maar krijg het antwoord dat ze daar volledig mee zou zijn gestopt. Is er een foutje in de recensie geslopen?

Laatst bewerkt:
Hallo @Beacon, je hebt 'intiem' aangevinkt in je recensie. Heb er n.a.v. je review zelf ook om gevraagd (of intiem nog mogelijk is) maar krijg het antwoord dat ze daar volledig mee zou zijn gestopt. Is er een foutje in de recensie geslopen?
Oh, excuses, dat was niet de bedoeling. Merk wel vaker dat er 'spontaan' onderwerpen worden aangevinkt als ik op mijn mobiel een recentie invul. Maar nee, niet intiem geweest. Ze heeft me wel in missio genomen waarbij ze over me heen kwam liggen en met haar gezicht dicht bij die van mij kwam. Dat was het meest intieme deel van de sessie.

Maar nee, niet intiem geweest. Ze heeft me wel in missio genomen waarbij ze over me heen kwam liggen en met haar gezicht dicht bij die van mij kwam. Dat was het meest intieme deel van de sessie.
Dat was dan toch wel het toppunt van intimiteit, daar voelde je meer van dan als de rollen waren omgedraaid met een flinke hoeveelheid glijcreme en nepgekreun;)

Dat was dan toch wel het toppunt van intimiteit, daar voelde je meer van dan als de rollen waren omgedraaid met een flinke hoeveelheid glijcreme en nepgekreun
Afhankelijk van welke maat zeker.
Heb nog niet die hele grote zwarte hoeven voelen maar die een maat kleinere roze wel. Dat is in iedere positie goed gevuld 😂.
Helaas is zij weer even terug. Wat eerder dan gepland, maar eind april weer in haar 'office'

Afhankelijk van welke maat zeker.
Heb nog niet die hele grote zwarte hoeven voelen maar die een maat kleinere roze wel. Dat is in iedere positie goed gevuld 😂.
Helaas is zij weer even terug. Wat eerder dan gepland, maar eind april weer in haar 'office'
Was even in paniek dat ze eind maart opeens weg was, Kinky ad en X (twitter) off-line. Gelukkig heb ik met haar kunnen spreken via haar Loyal Fans page. Haar Kinky ad is weer online, De hele maand mei is ze weer aanwezig godzijdank!

Laatst bewerkt door een moderator:
Was even in paniek dat ze eind maart opeens weg was, Kinky ad en X (twitter) off-line.

Er is geen reden tot blinde paniek als je favoriete dvp er even tussen uit is. Dat neigt naar ongezond obsessief gedrag;)

Bij jou in de buurt (Amersfoort) vind je Mrs Carina, Micaela en Alesia. Weergaloze pegging en edging sessies, met namen de eerste twee. Micaela pijpt ook nog. Die pissen je ook de mond vol, in Utrecht heb je Daniela voor een weergaloze BDSM edging massage.

Carina is een beeldschoon engeltje met minstens dezelfde energie: https://www.kinkydevils.nl/kinkygirl-carina/

Naast Maria en Ambra (even gestopt) heb je Mrs Beatrice en Melissa, Dana en Llana, Anais, Sara, Julia, Elissa en niet te vergeten Amira! Dames pijpen wel als gekken, neuken je gek, hebben diploma in edging, laten zich wel uitlikken en produceren liters nektar:p

Zou Mrs Beatrice willen aanbevelen, die komt zelf echt spuitend klaar in je mond bij een klik en die rekent 50 Euro meer voor ruim 1 uur maar dan heb je ook hele lijst aan extra's plus dat ze haar tijd neemt. 45 minuten voor 175 Euro is haar beste optie.

Laatst bewerkt:
Er is geen reden tot blinde paniek als je favoriete dvp er even tussen uit is. Dat neigt naar ongezond obsessief gedrag;)
De combinatie van het opeens niet meer aanwezig zijn op haar werkplek, het off-line zijn van haar telefoon, kinky advertentie en haar X- account veroorzaakte bij mij inderdaad tot grote teleurstelling, lichte paniek. Dacht echt even dat ze definitief gestopt was en dat zou ik erg jammer hebben gevonden. Gelukkig is ze weer terug, ook op X met een nieuwe link: https://x.com/ChantallMrs

Dank je voor al je suggesties beste man uit Vlaanderen, wordt zeer gewaardeerd. Maar een aanzienlijk gedeelte van je suggesties ken ik en heb ik spijtig genoeg niet zo een 'klik' en/of ervaringen mee als met Chantall. Ervaringen zijn uiteraard zéér persoonlijk. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde voorkeuren, verlangens of chemie met een dame.

Het is nu bijna 2 jaar geleden dat ik haar voor het eerst bezocht heb. Ik weet nog goed dat ik direct door haar persoonlijkheid, vaardigheden, inzet, motivatie en uiterst sexy en charmant voorkomen volledig overrompeld werd. De eerste sessie was zo overweldigend imponerend dat ik s'nacht erop in mijn slaap haar naam enkele malen hardop genoemd heb en dat mijn vriendin s'ochtends bij het ontbijt vroeg: wie is die Chantall?
:ROFLMAO:

Wat Chantall naar mijn bescheiden mening zo uitzonderlijk maakt in mijn beleving (als er een wederzijdse klik is) is haar extraverte persoonlijkheid: ze is uitermate authentiek, vrij open en kan oprecht genieten van het spelen met jou fantasieen en lustgevoelens.

Totdat ik haar ging bezoeken had ik niet zoveel met peggen (of fisten). Maar zij des te meer. Ik heb door de jaren heen heel wat keren bij verschillende dames me laten peggen, vaak routineus ongeïnspireerd.. Maar wat zij kan is van de buitencategorie. Als ze haar dag heeft kan ze je echt neuken als een bezetene. (Als je daar aan twijfelt zou ik haar video's maar eens gaan bekijken op X of LF) Haar gezicht spreekt boekdelen tijdens peggen: die intense pretoogjes haar gezicht straalt en verraden dat zij zich uitzonderlijk vermaakt en ervan kan genieten jou goed te nemen. Dat is geen acteren, dat is oprecht genieten en plezier maken van haar met jou!

Ze is net terug ik heb haar gisteren bezocht. (ze is er de hele maand Mei en dan gaat ze weer even weg) Ze heeft als een echte Domina de neiging steeds mijn grenzen te verleggen. We begonnen ooit met een zeer kleine strapon. Gisteren nam ze mij met monster formaat die ik nog niet eens ⅔ kan hebben. Ik wordt er supergeil van hoe zij probeert (gelukkig voorzichtig) zo diep mogelijk naar binnen te brengen en mijn kutje op te rekken. Dat belooft nog wat voor de toekomst…. mijn kontje en mijn tepels gloeien nog na van onze sessie!

Overigens beste man uit Vlaanderen en andere lezers van dit forum ik kan jullie gerust stellen dat ik (nog) geen hinder heb van ongezonde obsessieve gedragingen. Wel ben ik al enige tijd volledig verslaafd aan haar. Dat durf ik rustig te bekennen: Ze weet mij te laten ontsnappen van mijn dagelijkse sleur in mijn leven en ik kom vaak uiterst voldaan en heerlijk ontspannen bij haar vandaan…wat wil een man nog meer?

Die twee kan je absoluut niet vergelijken
Omdat Zij even weg was en ik wel begreep waarom heb ik je stelling maar even getest.
Je hebt gelijk.
Een script afspelen is niets vergeleken met de wervelwind van sensualiteit die Chantall is.
Valentina (pre corona) was dat ook.
Maar de rdk heeft nu Chantall op eenzame hoogte staan. Too bad dat Zij een lazy Sunday ochtend had want ik hoopte lucky te zijn vanochtend.

Ik hoop het snel weer te mogen beleven

Terug
Bovenaan Onderaan