Recensie Chantall, Amsterdam, Ruysdaelkade 125 4,87 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar al een tijdje niet gezien. Haar twitter account staat uit en haar telefoonnummer heeft geen profielfoto meer en ook haar kinky profiel staat offline. Weet iemand hier meer van?

als je de beste handjob ooit wilt krijgen dan zit je bij haar goed. wel beetje SM, dus ze bind je bijvoorbeeld vast enzo, en je mag niet aan haar zitten. Maar als je beetje Kinky handjob wil met veel edging etc. is zijn wel nummer 1. Daar zijn meesteressen naar mijn mening véél beter in dan welke massagesalon of DVP die ik heb ervaren. Haar goddelijke lichaam zorgt verder wel voor de juiste mood... slechts een tip om eens te ervaren

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3427942-mrs-chantall
Totale kosten (in euro)
200
ik kom al heel.wat jaartjes bij haar. Voor haar SM mogelijkheden zeg maar Heb hier dan ook voor kort niet bij haar ondergaan. De laatste paar keren gaan we steeds wat verder. het echt hardere werk hoeft voor mij niet echt

Ik kom pas, zo een 2 jaar met enige regelmaat bij Chantall, Meesteres Chantall. Ik vind het een klasse vrouw! Altijd opgewekt, erg speels en plagerig. Weet mij in no time een harde te bezorgen Ze heeft een killer body en enorm veel tease skills.

In het begin was het voornamelijk veel soft-SM maar na een jaartje of zo ging het steeds verder. Ze heeft de gave om steeds je grenzen te verleggen. Dus je bent gewaarschuwd! Ze is een echte liefhebber van pegging en fisting. Met name dat laatste was ik altijd heel huiverig voor maar ze heeft mij langzaam ingeleid en ik vind het steeds opwindender en geiler.

Haar pegging als ik het mag vergelijken met veel andere dames is van een buitencategorie... Nog nooit een vrouw meegemaakt die zo intens kan genieten van het jou te neuken. Ze grijnst van oor tot oor letterlijk! Ze gaar er helemaal in op. Vaak krijgt ze het zo warm van al dat neuken van mij dat ze haar topje uit doet voor verkoeling. Dan mag je haar prachtige borsten bewonderen terwijl ze je neemt. brrrrr om gek van te worden....

Inmiddels ben ik al aardig opgeschoten naar de wat grotere lullen mijn kut is al aardig door haar uitgerekt en uitgewoond en nog steeds kan ik er geen genoeg van krijgen. Tegenwoordig rond ze de sessie af met een soort machine die haar hand laat trillen terwijl ze met jou kleine jongen speelt. Mijn God ik kom vanuit mijn tenen klaar, afgepeigerd gesloopt ga ik naar huis.

Ik zou wel 3 x per week een sessie met haar willen, ze verveelt mij nooit. Het is gewoon een genot om je aan haar te onderwerpen. Begin van deze maand bij haar geweest probeer deze maand nog 1x bij haar te komen. Want ik begreep dat ze van 1 december tot 9 januari niet meer in Amsterdam is. Dus als je haar zelf eens wilt bezoeken dit jaar zal het deze maand november moeten worden.

Terug
Bovenaan Onderaan