Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe is weer in het land weet nog niet welke dag ze weer begint met werken.Afgelopen periode 2 keer van haar mogen genieten, maar nu al 2 weken niet gezien.... iemand een idee waar ze is ?
Ps het is altijd plezierig bij haar, ze weet precies wat ik lekker vind en onthoud alles goed. Leuke babel. Iemand ervaring met extraas bij chantal ?
Ja, ik heb ontdekt dat er geen regels zijn die dat verbieden.100 euro voor een handjob?
Bordje heeft ze al een tijdje maar vergat ze nog wel is mee te nemen.Chantall vertelde me dat ze vanaf vandaag op nr 121 of 125 zit.
Ze heeft nu trouwens ook een bordje met haar naam erop bij het raam!
Deze recensie bevat bijna geen informatie. Kun je wat uitgebreider beschrijven? Wat hebben jullie gedaan? Was het met kinkysex? Soft of hard?Afgelopen zaterdag weer bij Chantall geweest heerlijke sessie gehad .
Wisselstroom of gelijkstroom?Details worden op basis van vrijwilligheid gegeven, niet omdat de wandelaar wordt ondervraagd of overhoord.
Wat ik met haar uitspook is tussen ons kan je vertellen dat het soft sm is en erg lekkerDeze recensie bevat bijna geen informatie. Kun je wat uitgebreider beschrijven? Wat hebben jullie gedaan? Was het met kinkysex? Soft of hard?
Je kan haar toch appen en vragen? Vorig jaar zelf nog seks met haar gehadIk zie op chantall's kinky advertentie alleen nog maar bdsm mogelijkheden staan.
Biedt ze nu helemaal geen 'normale ' sex meer aan ?
Laatste bericht dat ik van haar ontving was dat ze alleen nog bdsm doet. Misschien bij bekende vaste klanten meer mogelijk maar dat moet je zelf aan haar vragen.Ik zie op chantall's kinky advertentie alleen nog maar bdsm mogelijkheden staan.
Biedt ze nu helemaal geen 'normale ' sex meer aan ?
Ik zie haar wel in SM outfits staan en zeker met laarzen achter het raamWel bijzonder dat als ik haar zie staan ze alleen in "gewone" werkkleding zie staan en niet als een meesteres, laarzen heb ik haar achter het raam nog niet zien dragen.
Ok dank je, dan was ik er blijkbaar net op andere momenten.ik we
Ik zie haar wel in SM outfits staan en zeker met laarzen achter het raam