WHEM Chapeauxxx

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.236
30/06/21
3.325
43
Nou ligt Limburg voor mij totaal niet "om de hoek" , maar als Chapeauxxx werkelijk zúlke dames heeft werken, dan is ons land zo groot nog niet!

Natalia, Alissa, Katalina, Victoria, Sara, Karina...
Lijkt wel een snoepwinkel!

Wie kent dit huis en wat zijn je ervaringen?

Chapeauxxx
 
Omdat Hookers weg is weinig meer te vinden. Zo'n 5 jaar geleden deze club bezocht toen Roxy daar nog werkte. Die is later noordelijker gaan werken met meer gewicht, voor een hogere prijs en minder service. Wel zeer kinky toppertje voor ze vriendje kreeg etc. Ruim een jaar geleden nog een squirtwonder bezocht bij Chapeauxxx, maar die is ergens medio september gestopt. Was nog steeds een leuke slanke meid, maar begon tijd te worden voor nieuwe foto's en ze wilde ook gewoon stoppen. Was ook mijn reden haar nog snel te bezoeken.

Chapeauxxx is een prima nette club en zeker de laatste jaren las je zelden dat iemand echt ontevreden was over een dame of dat de foto's niet klopten. Bij line up herkende ik de meisjes die daar toen werkten en sommigen knapper dan op de foto's en anderen 2-5 jaar ouder, maar binnen de grenzen van het betamelijke of wat ik bij andere clubs gewend ben. Naar Nederlandse begrippen is de prijs kwaliteit goed zou ik zeggen, maar stevig vergeleken met de LH in NRW. Staat tegenover dat je ontvangen wordt in een nette club zonder tijddruk en tientallen medewandelaars.

Sara trok ook mijn aandacht en gezien de naam van club kan je het er wel op wagen denk ik maar met 150 p/u vraag ik mij wel af wat anaal extra kost? Geleen vind ik ook wat ver weg voor een snelle wip. Misschien maar eens informeren, slanke dames waar ik een uitgebreide service voor 70430 of 140460 kan boeken zijn 10 jaar ouder en wandel nauwelijks tegenwoordig....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan