Recensie Char, Karins Home, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HINDOESTAANSE4EVER

Stamgast
Forumpionier
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/char/
Totale kosten (in euro)
700 + 20 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst vijf uurtjes bij de nieuwe char geweest voor voet fetish. Eenmaal op de kamer met char snel onze kleding uit en ik ging even mijn lul wassen. Char lag al naakt op bed met alleen haar schoentjes nog aan op mijn verzoek. Ik ging op mijn knieen bij char zitten en ze gaf me haar linker voetje aan. Ik maakten de gesp los van haar schoentje en ik trok hem heel rustig van char's voetje af. Ik boog haar voetje en ik drukten mijn neus diep in mijn favorieten voet plekje. Dat is de onderkant van de voet waar de tenen beginnen. Char had daar zo'n lekkere geur zitten dat er spontaan een flinke dikke straal sperma uit mijn eikel spoot. Ook het zelfde gedaan bij haar rechter voetje en ik ging op bed liggen. Char kwam naast me liggen met haar voetjes richting mijn gezicht. Ik begon char uitgebreid tussen haar teentjes in te likken tot er geen vuil meer tussen in zat. Char was me heerlijk aan het aftrekken. Ik vroeg of ze met haar teentjes van haar wou gaan wiebel toen ze dat deed kwam ik super lekker klaar. Ik legde haar voetjes op elkaar en ik ben er aan gaan sabbelen en ik kwan nogmaals heerlijk klaar. Wat een verukelijke teentjes heb jij char kreunden ik terwijl ze zachtjes bleef door gaan met aftrekken. Ik keek naar haar prachtige zachte zolen en ik vroeg char of ze haar teentjes naar achteren wou doen. Ik ging met mijn tong over de achterkant van char's kleine teentjes heen en voor ik het wist kwam ik weer klaar. Nu even pauze char zei ik en ze liet mijn lul los char en ging haar hand even wassen en ze kwam het bed weer op. Ik vroeg of char haar teentjes voor mijn mond wou spreiden en ik begon er tussen in te likken. Ik kreeg weer een erectie en ik ben weer gaan liggen. Char gaf me een knipoog en ze zei mijn voetjes werken goed he. Ik legde haar voetjes boven op elkaar en ik ben aan char haar teentjes gaan sabbelen terwijl ze me weer begon aftetrekken. Char begon zachtjes met haar tien teentjes te wiebelen en toen hield ik het niet meer. Met een boel gekreun kwam ik klaar char bleef door gaan en ze moedigten me aan om nogmaals klaartekomen. Char deed haar voetjes van elkaar en ze begon snel met haar teentjes van haar rechter voetje te wiebelen. Ik stopten ze in mijn mond en ik ben wel zo erg lekker klaargekomen niet normaal meer. Pauze char kreunden ik en ze liet mijn lul weer los. Ik
ben char weer aan haar teentjes gaan sabbelen maar hoe lekker ze ook waren ik wou maar geen erectie krijgen. Na bijna een uur te hebben gelikt en gesabbeld aan char's heerlijke teentjes kwam er weer leven in mijn lul er werd hij weer keihard. Ik zei tegen char als ik zo ga klaarkomen mag je net zo lang blijven door gaan met aftrekken tot mijn lul slap uit je hand word. Char deed wat olie op mijn lul voor een extra lekker gevoel en ze begon me aftetrekken. Ik stopten char's teentjes in mijn mond en ik ben er aan gaan sabbelen. Ik pakte ook haar andere voetje er bij hoe meer teentjes beter voor mij. Zo geil als vandaag ben ik nog nooit geweest ik legde char's voetjes op elkaar en ik begon tussen haar teentjes in te likken. Ik zei dat ik ging klaarkomen en char deed haar voetjes van elkaar en ze stopten haar wiebel teentjes in mijn mond. Ik begon te spuiten en char begon me sneller en sneller aftetrekken ze ging vol uit. Met een boel gebrul en gekreun bleef ik klaarkomen. Toen mijn lul eenmaal slap uit haar hand vandaan glee lag ik echt totaal kapot en leeg op bed. Wat kan jij aftrekken zeg niet normaal meer dit was het enigste wat ik nog kon zeggen. Char zetten de douche aan op mijn verzoek koud en ik ging er onder staan. Mezelf lekker gaan wassen en toen ik klaar was mijn kleding weer aan gedaan. Char was ook al weer aangekleed ik ging op mijn knieen en ik tilden haar schoentje van haar linker voetje op. Doe je teentjes eens omhoog vroeg ik haar en ik stopten er een fooitje onder. Bij de deur nog drie kusjes en ik ging weer naar huis terug.
 
@hansgelderland ik kan heren die hier over heen komen als het op klaarkomen aan komt. Dus dan valt mijn klaarkomen nog al mee in vier uurtjes. Ik blijf zo geil als boter van voetjes ze ruiken zo lekker en dan in combinatie met een dame die goed kan aftrekken. Blijf ik dan ook heeeeeeeerlijk en veel klaarkomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan