recent leuke avond beleefd bij deze mooie meesteres, had haar al een tijdje niet meer gezien...
was een tijdje terug in de buurt en wandelde langs de straatjes, maar ze was niet te zien, haar licht was aan, wellicht aan t werk....
een rondje gewandeld en toen ik terugkwam om te vertrekken zag ik haar staan, ze glimlachte toen ik op haar deur stapte... ze was vrij en liet me in...
second floor, een sanitaire voorbereiding, een kort gesprek en ik mocht in de stoel plaats nemen, ze kende mij fatal fetishes...
zachtjes smeerde ze mijn chassis in en langzaam maar zeker drong ze door tot in mijn inside first room, na enkele minuten was haar had helemaal meester van mij en haalde ze na een paar flinke bewegingen haar hand er terug uit wat zorgde voor een eerste opstoot....
ze wende zich tot de kast en nam een extra lange handschoen, ik begreep zonder woorden waar ze me wou heen brengen.... alhoewel de intrede heel vlot verliep, was ik toch op mijn hoede en koos ik er voor om het rode flesje in de buurt te hebben....
ze plaatste knijpers op mijn tepels met een vleugje e-stim was de intensiteit opdreef...
de meesteres begon met hetzelfde ritueel van de intro en opnieuw was ze snel the anal fisting queen... ze opperde dat het licht op groen stond voor kamer twee, ik begreep dat het moment aangebroken was voor een snifferbeurt... de gloed maakte zich van me meester, de meesteres nam een andere houding aan en gleed voor een eerste maal dieper binnen, ik sloot mijn ogen en voelde hoe ze me zalig nam met zachte moves inside.... de eerste shots liquid knalden naar buiten..... charlene genoot duidelijk, ze herhaalde haar spelletjes meerdere malen... tot groot jolijt van mijn fontein...
ze gaf aan dat ze weinig weerstand voelde en vroeg me of ik graag deep fist wou hebben, ze kende het antwoord ongetwijfeld vooraf, maar ze wou vooral bevestiging dat ze goed bezig was....
ik zei niks maar riep een hulplijn in door meerdere malen stevig poppers te snuiven..... ze stuurde de e-stim wat bij en nadien bracht ze heel veel glijmiddel aan op haar hand, pols en onderarm....
terwijl ik helemaal in de roes van de poppers kwam gleed ze feilloos naar binnen, speelde kort in de eerste kamer en gleed dieper door waar ze me intens neukte, met vochtverlies van mijnentwege....
'relax en take deep breath' opperde ze, waarop ik voelde hoe ze tegen de volgende ring aan speelde.... zonder dat ik inspanning diende te leveren voelde ik hoe ik mij opende voor haar..... ze zat in de ring en hield haar hand bewust stil...meermaals kreeg ik spasmes tot ze haar hand zachtjes terug trok....
een heerlijk gevoel op een zomerse avond....