Recensie Charlie, Huize Fleur, Apeldoorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Arnoldus

Newbie
22
11/03/23
14
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/charlie/
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen vrijdag een fantastische gfe gehad met deze dame ik had gevraagd of ze laarzen aan wilde doen en ja hoor daar stond ze voor me met prachtige knie laarzen echt super geil wel hebben elkaar heerlijk verwend en het half uur was zo voor bij !!! Tot snel lieverd

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
160
Al een paar keer Charlie bezocht. Altijd gezellig en ontspannen. Samen onder de douche elkaars lichamen al teasen. Daarn eerst knuffelen, zoenen strelen en daarna haar gevingerd en gebeft. daarna zelf heerlijk klaargekomen. Afgesloten met een babbeltje tijdens het vrijen. Kom vast weer langs.

Mijn voorkeur is toch Charlie. Helaas komen onze agenda's niet vaak overeen. Maar het is altijd ontspannen met Charlie. Ik geniet vooral van het beffen en vingeren tot ze genietend klaar komt. En dan mag ze mij verwennen. Dat doet ze ook. Behandel haar met respect dan weet ik zeker dat je ook zelf geniet.

Tot de volgende keer Charlie

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
140
Afgelopen week een bezoekje gebracht.
Vooraf even gebeld en een afspraak gemaakt, want de 3 dames die er waren waren ook zo goed als volgeboekt.
Money voldaan(110 + 30 voor de extra's) en daarna kon het plezier beginnen.
Even lekker elkaar wassen, daarna met een paar zoentjes op het bed beland.
Wat prive zaken besproken en daarna begon ze mij heerlijk te pijpen, kwam ze op mij zitten en maakte het daarna af in missionaris.
Het was fijn en tot de volgende schat!

Is voorlopig afwezig bij Fleur ivm prive situatie.
In Augustus nog wel even een bezoekje aan haar gebracht.
Het klikt zodanig goed, dat we te veel gepraat hebben en te weinig actie.
Maar dat neem ik bij haar voor lief.
Het was weer een goede ervaring en tot over een paar weken/maanden

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
160
Charlie werkt niet heel vaak bij Huize Fleur en meestal op dagen die voor mij niet goed uitkomen. Bovendien was ze een tijdje uit de running, dus afspreken lukte steeds niet. Tot ze vorige week plots weer in de agenda stond én die dag kwam voor mij perfect uit.

Op de site stonden ook ineens nieuwe foto's van haar in een gaaf blauw pakje dat haar geweldig staat, zeker met dat rode haar. Mooie lingerie, daar heb ik echt een zwak voor. Toen ik de oude en nieuwe foto's vergeleek, leek het alsof ze was afgevallen. Maar omdat ik haar nog nooit in het echt had gezien, kon ik dat niet goed inschatten.

In de ontvangstruimte bij Fleur zag ik een andere roodharige dame die ik ook nog niet kende. Even dacht ik dat het Charlie was, maar haar lengte deed me twijfelen. Ze kwam wel heel vriendelijk over en zag er erg leuk uit. "Die moet ik een volgende keer eens boeken," dacht ik meteen 😅 Later zag ik op de site dat het waarschijnlijk de nieuwe dame Lilly was.

Mijn nieuwsgierigheid naar Charlie was intussen flink gegroeid. De combinatie van oude en nieuwe foto's maakte me extra benieuwd hoe ze er in real life uit zou zien. Na een tijdje kwam ze naar beneden: een erg leuke verschijning met een mooi figuur, sprekende ogen en een spontane uitstraling. Ze overtrof mijn verwachting. Na het afrekenen liep ze even terug naar boven. Toen ze terugkwam had ze wat kleding uitgetrokken en zag ik dat ze het blauwe pakje van de foto's aanhad. Wauw, wat een leuke verrassing! 😍

Zoals anderen ook al schreven: met Charlie ben je al snel gezellig aan het kletsen. Ze praat makkelijk, is open en oprecht geïnteresseerd. Ze vertelde dat ze inderdaad flink was afgevallen, waardoor ik de verschillende foto's ineens beter kon rijmen. Mooi figuur hoor! Al kan ik persoonlijk iets voller ook erg waarderen, het belangrijkste is dat zij zich er goed bij voelt. Tijdens het praten dwaalden mijn gedachten soms af omdat ik zat te focussen op haar ogen, en betrapte ik mezelf ineens op een vleugje zenuwen en verlegenheid. Dat heb ik vaker als ik iemand aantrekkelijk vind.

Op een gegeven moment zei ze lachend: "We zijn hier niet alleen om te praten." En toen gingen de laatste kledingstukken uit 🥳
Zonder in detail te treden: het was héérlijk. Ze liet me eerst uitgebreid kennismaken met wat ze zelf haar 'hobby' noemt, en dat deed ze bijzonder goed. Daarna heb ik haar uitgebreid verwend, met wat ik voor het gemak dan ook maar even 'mijn hobby' noem. We namen er beiden de tijd voor, en toen we uiteindelijk verder gingen, hebben we in één standje nog even lekker stevig geneukt. Met een heerlijk orgasme als afsluiter.

Na afloop nog wat nagepraat en opgefrist, en toen was het alweer tijd om te gaan.
Misschien maar goed dat Charlie niet te vaak bij Huize Fleur werkt, de verleiding zou groot zijn. Naast Daisy en Sabina heb ik er volgens mij een nieuwe favoriet bij. Waar haalt Fleur deze leuke, échte liefhebsters toch vandaan? 🤩

Terug
Bovenaan Onderaan