Recensie Charline, Privé Margot, Waregem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gentle Man

Wandelaar
25
17/07/25
15
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/charline-lieve-leuke-meid.html
Totale kosten (in euro)
110
Bij Privé Margot heel vriendelijk en relax ontvangen. Ik had afgesproken met een andere dame, maar er was een misverstand gebeurd en er was een dubbele boeking. Men stelde mij dan voor aan de andere dames. Toen Charline binnenkwam, wist ik het direct...! Helemaal mijn type: een volle, stevige E-cup, werkelijk heel mooie borsten, een wat voller figuur, mooie ronde kont, bredere heupen maar toch mooie taille, stevige benen. In mijn ogen ronduit een fantastisch lichaam. Laat je niet misleiden door de foto op de site van Margot. Ze trekt er in 't geheel niet op, ik twijfel zelfs of de foto van haar is.

Ze praat heel spontaan en is wel een leuke meid, maar in bed mis je wat initiatief. Ze laat het een beetje begaan, eigenlijk. Jammer toch. Hieraan merk je dat ze nog jong is in het vak. Op deze manier doe je niet echt aan klantenbinding. Ik hou ook wel meer van wat gfe, tz, wat passie en goesting van de dvp zelf. Maar OK, misschien een slechte dag getroffen, een dvp is ook een mens en zal ook wel goeie en kwaaie dagen hebben. Ik ben zelf ook al wat ouder, en de feeling was er ook niet echt, terug door haar heel jonge leeftijd, denk ik. Finaal toch echt genoten van haar fantastisch lichaam.

Wegens haar heel mooi figuur zou ik zeker nog wel eens terug gaan bij haar.

Terug
Bovenaan Onderaan