Recensie Charlotte, Alexandra's massages, Bekkevoort 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ferisgreat

Newbie
5
11/10/22
4
3
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/nieuw-jonge-lieve-masseuse.html
Totale kosten (in euro)
180
Afspraak gemaakt met Charlotte bij Alexandra's massage salon te Diest. Vriendelijke jonge dame en alles correct afgehandeld om dan te starten met de massage. Ze is nog niet zeer lang werkzaam als erotische masseuse en dat merk je wel, het masseren is zeer basic en weinig variatie in haar massage. Ik nam de body lingam waarbij twee hoogtepunten inbegrepen waren eentje in het begin en op het einde. Over het algemeen was het ok maar ik zou niet opnieuw bij haar een massage boeken door gebrek aan ervaring.

Pas toen ik in Hasselt moest zijn even door gereden naar Bekkevoort, bij het voorstellen kwam ook Charlotte voorbij en aangezien ik zo'n roodharige altijd lekker vind voor haar gekozen.
Op de kamer eerst wezen douchen en daarna een lekkere massage gehad met als extra tongzoenen. Was echt een heerlijke massage met afgewisseld met heerlijk kussen. Tegen het einde was ik zo geil dat ik maar snel heb bijbetaald en haar heerlijk geneukt. Wat is dit toch een heerlijk lekkere dame. Ik ga snel weer terug naar Charlotte.

Pas toen ik in Hasselt moest zijn even door gereden naar Bekkevoort, bij het voorstellen kwam ook Charlotte voorbij en aangezien ik zo'n roodharige altijd lekker vind voor haar gekozen.
Op de kamer eerst wezen douchen en daarna een lekkere massage gehad met als extra tongzoenen. Was echt een heerlijke massage met afgewisseld met heerlijk kussen. Tegen het einde was ik zo geil dat ik maar snel heb bijbetaald en haar heerlijk geneukt. Wat is dit toch een heerlijk lekkere dame. Ik ga snel weer terug naar Charlotte.
Een idee hoeveel je hiervoor hebt moeten betalen?

Doet zij ook oraal en/of laat ze dit toe?

Charlotte is inderdaad een leuke lieve meid
hadden afgesproken voor beurtrol met intiem
best wel prima verlopen
wat niet helemaal klopt is dat ze geen ervaring zou hebben
ze is al jarenlang masseuse en dat merk je goed
het erotische is nieuw voor haar sinds vorig jaar maar ze is al heel lang masseuse
als het haar beurt was om massage te geven was dit echt heel goed
we hadden toen al stevig partijtje sex achter de rug
volgorde kan natuurlijk bepalend zijn als je gaat voor massage met happy end is dat iets anders dan eerst heftige sex en dan een massage
haar massage gaf een hele diepe relaxatie
in mijn ogen is zij iemand die tantra kan geven (zou mij niet verbazen als ze daar naar toe evolueert) ik had even tijd nodig om terug op de wereld komen nadat zij haar uur massage had gegeven
ze doet geen oraal en dat wil zeggen geen pijpen en geen beffen
er blijft natuurlijk ook altijd dat kneuterig gedoe bij Alexandra met al die lijstjes wat wel en wat niet en dat moet dan allemaal apart afgerekend worden hoogst irritant waardoor ik het kort sloot ( al die onderhandelingen gaan ook van jouw tijd af en eigenlijk betaal je voor de tijd die je hierin steekt, dat maakte bij mij dat van de 2 uur die ik moest betalen er al 25 minuten voorbij zijn aan administratieve onderhandelingen wachten in de bar etc.. en die komen er echt aan het eind niet terug bij, dat is jammer genoeg klassiek bij Alexandra )
het menupuntje zoenen ja of nee had ik gewoon overgeslagen (20 euro) en dat werd dan ook niet gedaan zie nu dat dit bij anderen wel mogelijk was hetgeen een beetje raar was terugkijkend hoe heftig de sex is verlopen tussen ons en daar had een beetje GFE met een zoen niet fout geweest
als ik terug ga zal het ook eerder zijn voor een langdurige massage van haar en geen extra's zoals beurtrol of intiem.

Terug
Bovenaan Onderaan