Ontharingscreme mannen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rockhard

Vaste klant
133
23/11/24
676
7
Heeft er iemand ervaring met ontharingscreme om je intieme delen mooi glad te krijgen? Ik scheer nu maar dit zou ook kunnen natuurlijk. En wat is de minimale lengte van je schaamhaar dat je het kunt toepassen?

Gewoon Veet gebruiken (goedkoop bij de Action) geen alternatief merk(!!),
7-8 minuten laten zitten, en dan niet met dat schrapertje er af halen, maar gewoon (stevig) afwassen met een washandje. Daarna meteen (!!!) insmeren met (baby)olie en/of voedende Bodylotion (bijv, van Vaseline)

Tussen 2 behandelingen minstens 3-4 dagen wachten.

De huid zal er een beetje aan moeten wennen, dus de eerste paar keer zat het misschien wat rood/branderig zijn. Maar echt de olie/lotion er meteen achteraan verhelpt dat grotendeels.

Zoals lek.gherkin aangeeft , feet (inderdaad het goedkoopst bij de action). Geeft een beter resultaat dan een scheermesje, en je bent gelijk van al het haar af, ook de dunne haartjes die een scheermesje niet meeneemt.

Waxen wil ik de huid van mijn ballen niet aandoen., en met een scheermesje snijd ik soms in mijn balzak.

Heb vanalles geprobeerd en uiteindelijk laten laseren. Altijd last van uitslag en was het beu.
Heb 5 sessies gedaan en er groeit zo goed als niks meer enkel rond de schaft maar daar zijn we later mee begonnen, moet ik binnenkort nog eens mee terug.
Gewoon ff my 2 cents!

En hoe lang moet je haar minimaal zijn om het te gebruiken?
Voor ontharingscrème is er geen vaststaand minimum voor de haarlengte. De meeste ontharingscrèmes zijn effectief op haartjes die slechts 1,5 mm lang zijn. Het is belangrijk om de instructies op de verpakking te volgen voor de juiste inwerktijd, omdat dit kan variëren per product.

Belangrijk:
  • Inwerktijd: De crème dient een bepaalde tijd in te trekken, meestal tussen de 2 en 10 minuten.

• Testgebied: Test eerst op een klein gebiedje of de crème goed werkt.

• Niet langer laten zitten: Laat de crème nooit langer zitten dan op de verpakking staat aangegeven.

Terug
Bovenaan Onderaan