Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan heb je het te lang erop laten zitten.Ik zeg voor mij nooit meer. Brande als een gek later. Allemaal rode vlekken die zeer pijn deden.
Dan heb je het te lang erop laten zitten.
Ik heb ook al verschillende merken geprobeerd en dit is bij mij inderdaad ook de beste. Is alleen geen afgewerkt product zoals veet je krijgt een zakje met een poeder in en dan moet je dit zelf nog mengen met water.Dit werkt prima. Bij plein of de online drogist te bestellen. Geen irritaties.
En gladder dan glad.
Bekijk bijlage 334064
En hoe lang moet je haar minimaal zijn om het te gebruiken?Dit werkt prima. Bij plein of de online drogist te bestellen. Geen irritaties.
En gladder dan glad.
Bekijk bijlage 334064
Voor ontharingscrème is er geen vaststaand minimum voor de haarlengte. De meeste ontharingscrèmes zijn effectief op haartjes die slechts 1,5 mm lang zijn. Het is belangrijk om de instructies op de verpakking te volgen voor de juiste inwerktijd, omdat dit kan variëren per product.En hoe lang moet je haar minimaal zijn om het te gebruiken?