Is een dame gevoelig voor spuitend warm zaad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aardig wat Kerel 37 hier zegt .... alleen als zijn vrouw na 20 jaar nog nooit sperma in haar mond heeft gehad, hoe weet zij dan dat het niet lekker en vies is ??
Dat lijkt mij een aanname en kan ook als een negatief label worden aangemerkt, nu dus wat betreft 's mans zaad.

Niet om het een of ander maar plasseks en poepseks lijkt mij toch echt heel wat viezer. Sperma is geen afvalstof, dus dat ligt toch wat anders.

Er zit nu eenmaal geen logica in "vies" of "lekker".

De variatie in wat er ergens op de wereld in de menu kaart 'normaal eetbaar (of zelfs exclusief ) ' dan wel een "gatver nooit" is enorm .

Kwestie van wennen, sociale/culturele omgeving , mindset en persoon , of iets bij iemand in de lijst "lekker (of OK op het juiste moment)" zit dan wel "dat moet ik niet".

Je mag op zich wel verwachten dat mensen op dit vlak een beetje beleefd zijn in het duiden van hun 'niet-voorkeur'. Uiteindelijk is seks toch echt wel erg persoonlijk.

Of het nu de smaak van sperma (en het hele idee dat in de mond te krijgen) of de smaak van een kut is, het is een stuk persoonlijker dan het verkeerde kruisje op een Chinese menukaart .

We zijn van nature geneigd tot zoete en zoute smaakjes. Dit had evolutionair voordeel toen we nog in het zweterige Afrika leefden en veel zout nodig hadden en veel suikers nuttigden van fruit.
Misschien dat sperma daarom lekker kan zijn, al sla ik zelf liever over.

Waarom de zure smaak van een vagina ons zo goed bevalt weet ik ook niet precies.
Een kontje daarentegen smaakt wel weer lekker zoet. Tenzij je iets te diep naar binnen gaat. Dan wordt het toch een beetje raar bitter van smaak.

Terug
Bovenaan Onderaan