WHEM Charlotte, Mol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je bedoelt waarschijnlijk deze?: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/charlotte-33756818357.html
Ik heb deze dame al 2 keer bezocht: Dame kijkt niet op de klok. Op zich vriendelijke dame. Op enkele jaren tijd heeft de tand des tijds blijkbaar hevig toegeslaan bij haar. Piercing in clitoris, dit vind ik niet zo fijn.
Communicatie in engels.
Laatste keer kon tongzoenen niet.
Op zich wel goede sfeer, dame is vriendelijk. Vingeren is zeer moeilijk bij haar => Je moet er al hevig achter zagen, en dan met condoom.
Als ik in de buurt ben ga ik er nog eens heen, maar ik ga er niet vele kilometers voor om rijden.
Achteraf ook leuke babbel, maar dame is wel redelijk kieskeurig.
 
Had haar voor het laatst bezocht in 2015 of 2016 in een appartementje in Dessel.

Vriendelijke en gewillige dame. Klein, zacht en dikke fake tieten.
Kan me herinneren dat ze heel zacht aanvoelt. Ze heeft zo'n oude uiterlijk, maar ik denk dat ze er gewoon ouder uitziet dan ze daadwerkelijk is.

Ik had haar voor het eerst gezien in Hulshout (house of senses) en ze kwam toen al op mijn to-do lijstje te staan, maar nooit de kans gehad.
Nadien bij een bezoek aan Evelyne/Clara in Dessel, kwam ik haar weer tegen en ik vond dat ze er een stuk beter uitzag. Ik wou toen al voor gaan.
Kort daarna een afspraakje ingepland.

Samen gedoucht, veel gekust, kan me herinneren dat de service gewoon goed was... Nadien niet meer afgesproken omdat ik toen een zeer groot lijstje had :)
 
Had haar voor het laatst bezocht in 2015 of 2016 in een appartementje in Dessel.

Vriendelijke en gewillige dame. Klein, zacht en dikke fake tieten.
Kan me herinneren dat ze heel zacht aanvoelt. Ze heeft zo'n oude uiterlijk, maar ik denk dat ze er gewoon ouder uitziet dan ze daadwerkelijk is.

Ik had haar voor het eerst gezien in Hulshout (house of senses) en ze kwam toen al op mijn to-do lijstje te staan, maar nooit de kans gehad.
Nadien bij een bezoek aan Evelyne/Clara in Dessel, kwam ik haar weer tegen en ik vond dat ze er een stuk beter uitzag. Ik wou toen al voor gaan.
Kort daarna een afspraakje ingepland.

Samen gedoucht, veel gekust, kan me herinneren dat de service gewoon goed was... Nadien niet meer afgesproken omdat ik toen een zeer groot lijstje had :)
nog iemand een werkende link?
 
In het verleden heb ik ook chance gehad dat ze antwoord. Maar als ze bezig is neemt ze de telefoon niet op en stuurt ze geen berichten. Eigenlijk appreciëer ik dat wel: Andere dames die onmiddellijk antwoorden blijken tijdens de date vooral met hun telefoon bezig te zijn. Deze dame neemt wel haar tijd voor de klant (ik). Nadeel is dat je wat moet wachten op antwoord.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan