Algemeen Charnel Club in Tournai

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met de Charnel Club: https://www.charnel-club.be/ ?
Wat zijn de gelijkenissen en verschillen met de Sixsens in Nederland en de Duitse Saunaclubs?

Er is een presentatie op video, van 3'46". Scroll naar bjna helemaal beneden.

En op Youppie (franstalige forum), zijn er veel recensies van tevreden ijsberen.

Prijzen zijn vergelijkbaar met FKKs, met 50 € voor de ingang en access ganse dag.
 
Er is een presentatie op video, van 3'46". Scroll naar bjna helemaal beneden.

En op Youppie (franstalige forum), zijn er veel recensies van tevreden ijsberen.

Prijzen zijn vergelijkbaar met FKKs, met 50 € voor de ingang en access ganse dag.
Kan je ook na betaling van entree gewoon direct met een meisje afspreken voor prive ontvangst op de kamer? 50€ voor een half uur of 90€ per uur lijkt me weinig.. Is dit ook met intiem inbegrepen? Wordt er champagne opgedrongen?
 
Laatst bewerkt:
Kan je ook na betaling van entree gewoon direct met een meisje afspreken voor prive ontvangst op de kamer? 50€ voor een half uur of 90€ per uur lijkt me weinig.. Is dit ook met intiem inbegrepen? Wordt er champagne opgedrongen?

@Lonelywalker , …

Vertaling van de post van gisteren door Doggy Styler, op Youppie:

«
Als je met een meisje naar boven wilt gaan moet je een budget van 100 hebben (50 de entree en 50 de pas van 30mn) in het algemeen raad ik aan om een glas te betalen dat je als voorwerk maakt en je in staat stelt het meisje te verwarmen en haar beter te leren kennen dus 130...


Als u voor de middag blijft, en afhankelijk van hoe u zich voelt, is een tweede pas mogelijk, dus een extra 50 euro maakt 180 euro.


Of 210 als je voor het tweede meisje een drankje koopt.


Vertel ons erover. »

😋😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan