Recensie Chayenne, Het Landhuisje Overloon 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

W70

Wandelaar
53
04/10/22
37
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/leyla/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuke en gezellige meid die er goed uit ziet.
Ze laat alle standjes toe en ze geniet er zelf ook van.
Zoenen, beffen en pzc kost bij haar €75.
 
Omdat ze een onaangename lichaamsgeur had waardoor ik haar ook niet meer ga bezoeken.

Deepthroaten deed ze goed met veel slijm en ze gaat door tot ze bijna stikt
Ahhh wel jammer, wil haar wel eens bezoeken maar als de geur niet lekker is dan is dat idd een behoorlijke afknapper.

Maar ben wel opzoek naar een dame die je flink kan facefucken
 
Omdat ze een onaangename lichaamsgeur had waardoor ik haar ook niet meer ga bezoeken.

Deepthroaten deed ze goed met veel slijm en ze gaat door tot ze bijna stikt
Tjonge jonge is dat nu echt nodig om dit te vermelden? Heb je misschien jezelf geroken? En als je het zelf niet was, dan kan het misschien van de inspanning zijn die je haar laat doen. Deepthroaten vond je blijkbaar wel prima ondanks je commentaar!! Totdat ze bijna stikt.....bah bah, hoe onrespectvol kun je zijn ?

Ik heb met Chayenne uitstekende uurtjes beleefd en ze is zeer hygienisch en ontzettend leuk en passievol dus hou op zeg met zulke kletspraatjes te verkopen.
 
Tjonge jonge is dat nu echt nodig om dit te vermelden? Heb je misschien jezelf geroken? En als je het zelf niet was, dan kan het misschien van de inspanning zijn die je haar laat doen. Deepthroaten vond je blijkbaar wel prima ondanks je commentaar!! Totdat ze bijna stikt.....bah bah, hoe onrespectvol kun je zijn ?

Ik heb met Chayenne uitstekende uurtjes beleefd en ze is zeer hygienisch en ontzettend leuk en passievol dus hou op zeg met zulke kletspraatjes te verkopen.
Duidelijk door chayenne geschreven of op verzoek van haar geschreven.

Ik geef mn mening net zoals ieder ander daar is deze site voor. Iemand vroeg om meer uitleg die heb ik gegeven.

Dat is jou ervaring, blijkbaar ben jij dan minder gesteld op hygiene dan ik.
Dat verklaart ook waarom je dat niet ruikt omdat je dan zelf ook wel niet fris zal ruiken.

Deepthroaten totdat iemand bijna stikt is niet onrespectvol want deze dienst biedt ze zelf vrijwillig aan.
En als het onrespectvol was volgens haar dan had ze het toch niet gedaan.

Maargoed neem het maar voor haar op terwijl ik de waarheid vertel.

Ook triest dat je t voor een dvp opneemt omdat een vreemde de waarheid zegt. Zegt genoeg over hoe druk jij t hebt in je leven. En het vooral doet om een wit voetje te halen bij chayenne.

VErder ga ik er nu ook geen woorden meer over vuil maken.

Als mensen niet tegen de waarheid kunnen is dat niet mijn probleem.

De groeten
 
Duidelijk door chayenne geschreven of op verzoek van haar geschreven.

Ik geef mn mening net zoals ieder ander daar is deze site voor. Iemand vroeg om meer uitleg die heb ik gegeven.

Dat is jou ervaring, blijkbaar ben jij dan minder gesteld op hygiene dan ik.
Dat verklaart ook waarom je dat niet ruikt omdat je dan zelf ook wel niet fris zal ruiken.

Deepthroaten totdat iemand bijna stikt is niet onrespectvol want deze dienst biedt ze zelf vrijwillig aan.
En als het onrespectvol was volgens haar dan had ze het toch niet gedaan.

Maargoed neem het maar voor haar op terwijl ik de waarheid vertel.

Ook triest dat je t voor een dvp opneemt omdat een vreemde de waarheid zegt. Zegt genoeg over hoe druk jij t hebt in je leven. En het vooral doet om een wit voetje te halen bij chayenne.

VErder ga ik er nu ook geen woorden meer over vuil maken.

Als mensen niet tegen de waarheid kunnen is dat niet mijn probleem.

De

Duidelijk door chayenne geschreven of op verzoek van haar geschreven.

Ik geef mn mening net zoals ieder ander daar is deze site voor. Iemand vroeg om meer uitleg die heb ik gegeven.

Dat is jou ervaring, blijkbaar ben jij dan minder gesteld op hygiene dan ik.
Dat verklaart ook waarom je dat niet ruikt omdat je dan zelf ook wel niet fris zal ruiken.

Deepthroaten totdat iemand bijna stikt is niet onrespectvol want deze dienst biedt ze zelf vrijwillig aan.
En als het onrespectvol was volgens haar dan had ze het toch niet gedaan.

Maargoed neem het maar voor haar op terwijl ik de waarheid vertel.

Ook triest dat je t voor een dvp opneemt omdat een vreemde de waarheid zegt. Zegt genoeg over hoe druk jij t hebt in je leven. En het vooral doet om een wit voetje te halen bij chayenne.

VErder ga ik er nu ook geen woorden meer over vuil maken.

Als mensen niet tegen de waarheid kunnen is dat niet mijn probleem.

De groeten
Waarom mag Binky zijn mening niet geven ?
Hij heeft geen onaangename geur waargenomen maar dat geloof je dus niet en toen ik bij haar ben geweest heb ik ook niets geroken en ze is op hygiëne gesteld dus ik had helemaal geen klachten.
 
Waarom mag Binky zijn mening niet geven ?
Hij heeft geen onaangename geur waargenomen maar dat geloof je dus niet en toen ik bij haar ben geweest heb ik ook niets geroken en ze is op hygiëne gesteld dus ik had helemaal geen klachten
Jij praat over een mening.

Ik heb ook mn mening geven.

Waar jij en binky tegenin gaan.

Dus niet de rollen omdraaien.

En als jij en binky de hygiene van chayenne wel goed vinden.
Wat is dan het probleem.

Ik heb ook al gezegd hier verder niet meer op te reageren. Dit is dus echt de laatste keer dat ik op jullie reageer.

Chayenne zelf heeft me ook een prive bericht gestuurd en heb haar ook hetzelfde gezegd.

Dus jullie hoeven t niet meer voor haar op te nemen om een wit voetje te kunnen halen.

Groeten
 
Chayenne rijdt af en toe half Nederland door om een paar dagen te ontvangen in het landhuisje. Ik vind haar er goed uitzien maar de service is plichtmatig, ze probeert de tijd vol te kletsen, zelfs tijdens het neuken. Voor mij een reden om halverwege af te breken.
 
Na het lezen van gemengde recensies over deze dame, besloot ik terug te gaan naar de prachtige omgeving om een uurtje met deze dame te spelen.

De ontvangst was prima en we gingen meteen naar boven. Onderhandel eerst over extra's. Toen dat klaar was, hielpen we elkaar snel met uitkleden en sprongen we samen onder de douche.
Daar begon ze mijn vriend te strelen en heel erotisch naar beneden te trekken. Het kostte wat moeite om op dat moment niet klaar te komen, maar ze voelde het, en we belandden op het bed en masseerde me daar om wat van de spanning te verlichten.
Maar toen het veilig was om verder te gaan, ging ze vol gas en eindigde met enorme confetti voor ons allebei.

Voor mij was het zeker een leuke ervaring en wellicht ga ik in de toekomst vaker bij deze dame langs!

Chayenne, bedankt voor een geweldige ervaring!
 
Terug
Bovenaan Onderaan