Recensie Chayenne Massagewereld Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagelover

Newbie
Forumpionier
22
21/07/21
30
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht bij Massagewereld in Eindhoven.
Nadat ik een afspraak had gemaakt eerder via de mail, kreeg ik vanmorgen (ruim op tijd) te horen dat de dame na keuze ziek was.
Kreeg de keuze de afspraak te verzetten of voor een andere dame te gaan. Maar zat al zo in spanning om lekker gemasseerd te gaan worden, dat ik ter plekken zou kijken wie nog vrij was.
Nadat 2 dames zich al hadden voorgesteld kwam Chayenne zich voorstellen. Keuze was nu snel gemaakt. Gekozen voor een uurtje b2b.
Op de kamer aan gekomen, ( prachtige kamer die normaal voor de haman bedoeld is ) uitgekleed en lekker onder de douche gegaan.
Ik kreeg wel meteen te horen dat ze niet met olie masseerde maar met water en Nurie gel.
Eerst op me buik gelegen. Heerlijk gemasseerd worden, beetje kletsen over van alles en nog wat. Waarbij ze al speels begon te plagen.
gelukkig mocht ik omdraaien en kon ik het masseren ook aanschouwen. Ze wist de spanning goed op te bouwen, en met de gel masseerde ze heerlijk !
Ze liet me jonge heer lekker met haar tepels spelen, en blaaste regelmatig over me eikel.
Super geil al zeg ik het zelf.
Op de duur kwam ze in me armen liggen en werd de hp ingezet.
Spanning kwam er goed uit.
Nog ff lekker onder de douche alles afgespoeld en tijdens het aankleden nog wat gekletst .
Ik ga zeker nog eens terug bij haar, maar dan voor de haman massage.
 
Vandaag met massagewereld gebeld om te informeren wanneer Chayenne weer aanwezig is. Kreeg te horen dat ze inmiddels ander werk heeft gevonden en dit niet kan combineren met haar werk bij Massagewereld ? Ze had me bij mijn laatste bezoek al verteld dat ze bezig was om ander werk te zoeken maar dit kwam toch ff hard binnen ? Ik snap het van haar kant uit overigens goed, tijdens de Lockdown zat ze lang thuis en kwam er uiteraard geen stuiver binnen. Toch baal ik enorm, ik ben in de loop der jaren denk ik wel 20 keer bij haar geweest en vond haar niet alleen de beste masseuse maar ook de mooiste.
 
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/chayenne/?iid=32802
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren toevallig ook beschikbaar bij MWE dus vond ik het toch eens tijd worden om kennis te maken met Chayenne.

Mooie dame zonder meer, iets voller dan m'n voorkeur maar goed in proportie en een erg strak lijf.
Volledig naturel met diverse mooie tattoos, tot zover de eerste indruk.. Praat/kletst vlotjes en legt haar manier van massage uit, idd met Nuru-gel en water/zeep, geen olie.

Massage is gewoon erg goed, behoorlijk geil en afwisselend. Uurtje dus goed kunnen genieten, paar keer opkomend orgasme, maar dat zette helaas niet door. Gebeurt vaker en voor mij geen probleem, Chayenne was er minder blij mee, haar eer te na wellicht? :unsure:

Herkansing volgt zeker wel, zorg ik dat ik wat fitter ben plus wat meer aanwijzingen over m'n voorkeuren van "behandelen". 🤭
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan