Recensie Cherry, Lila Thai, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.063
19/07/21
1.531
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/541588-cherry
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdagavond was ik in een hitsige bui en heb ik op de bonnefooi gebeld naar Lila Thai. En ja, hoor: na tienen kon ik nog bij Cherry terecht! Mijn entree vond ik al heel leuk: een klein lekker ding, goed voorzien van tattoos, zag ik naar buiten komen. Ik bel aan, geen reactie, komt dat lekkere ding opeens terug om de deur van buiten voor me open te doen (ze horen het niet). De Mamasan kwam tevoorschijn en vroeg of ik gebeld had. Ja, afspraak met Cherry. ik in het wachtkamertje gewacht en daar stond ze opeens in de deuropening: superslank, niet heel klein, wel heerlijk lichaam, twee bij de Wehkamp bestelde flinke borsten en een lekker en gespierd kontje. Ja, als ik dan daarachteraan de trap oploop, sta ik al vlot op klappen:love:

Op de kamer betaald voor het hele pakket: pijpen en neuken is alleen MET, gedouched en op het bed gaan liggen. Inmiddels kwam ze terug en ging ze zich uitkleden. Wat ziet dat er een partijtje lekker uit!

Dan de massage, nou daarover kort: stelt niks voor, teasen pas aan het eind en daarna de BTB, dat was wel aardig. Omdraaien en weer BTB waarbij ik haar lekker kon omhelzen en in haar nek kon kussen, dat was heel ok. Ik kreeg een flinke paal. Toen het condoom, dat is voor mij altijd link want ik heb condoom issues en helemaal omdat ze zat te klooien met twee condooms maar gelukkig bleef ie mooi hard. Pijpen in het rubber was ok.

Toen nodigde ze me uit om omhoog te komen. Ik wilde haar beffen maar ik was bezorgd dat ie in dat condoom slap zou worden dus ik heb haar over me heen getrokken in standje cowgirl. Dat was heel prettig. Maar ik was zo opgehitst dat ik van standje wilde wisselen. In Doggy-style afgemaakt. Ik heb zo hard gebruld dat ik later in me auto nog schor voelde :D Ik baalde dat ik te vlot kwam en zei dat ik volgende keer wel een pilletje neem. Ze zei dat toen dat dat heel vaak problemen geeft want die kerels kunnen dan niet klaaromen terwijl het al tijd is.

Ik heb gevraagd over anaal, maar ik heb pech: ze doet dat alleen met Aziatische kerels omdat die kleiner zijn. Mij vond ze veel te groot, daarom had ze ook het condoom omgewisseld in king size (ik heb dus mijn leven lang te kleine condooms gebruikt)?

Als afsluiting ging ze me helemaal afsponzen. Nou, dat vond ik wel heel erg ok.

Nou, wat viel me op: gezicht, dat ziet er stukken ouder dan die 28 die ze zegt. De massage was ruk, de BTB was ok, het pijpen was ok en het neuken lekker. Ze heeft een mooi kutje. Als ik een pilletje vind waarmee ik lekker hard word en lang kan doorgaan dan wil ik wel is kijken hoeveel ik uit die wip kan halen. Dat anaal er niet in zit is wel zonde.

Ga ik terug? Ja ik denk dat ik nog wel een keertje terugga.
 
Erg leuke review weer inderdaad. Waarvoor dank @Pippi Langkous.

Nog wel een tip dan wel verzoek: Zou je volgende keer als je weer eens een recensie schrijft ook het voorvoegsel recensie willen gebruiken of dit alsnog doen als dat nog kan? Dan is het voor iedereen meteen duidelijk dat het om een recensie gaat.
 
Erg leuke review weer inderdaad. Waarvoor dank @Pippi Langkous.

Nog wel een tip dan wel verzoek: Zou je volgende keer als je weer eens een recensie schrijft ook het voorvoegsel recensie willen gebruiken of dit alsnog doen als dat nog kan? Dan is het voor iedereen meteen duidelijk dat het om een recensie gaat.
Oh, sorry, Karmageddon. Maar hoe doe ik dat dan?
 
Leuke review Pippi, dankjewel. Ik was een tijdje nieuwsgierig naar haar. Wel jammer dat teasen op het einde doet. Teasen tussen Massage door is most voor mij. Ik ga naar de massage salon meestal voor erotische massage met leuke teasenspel. Ben benieuwd naar jou tweede bezoek, misschien dat ik overgehaald wordt om haar te bezoeken.
 
Ik wil haar gewoon in haar kont neuken. Ik vind het zo'n onzin. Ik ben toch geen Afro-man met een boa tussen mijn benen? Straks zegt ze dat alleen kaboutertjes anaal met haar mogen.
 
Vanmiddag toch besloten om Cherry te gaan bezoeken voor Thai massage zonder sex. Eerst gebeld en afspraak gemaakt. Nadeel van deze salon is dat het gevestigd is op een zeer drukke straat, maar dat terzijde. Bij het aan bellen werd er snel open gedaan, bel werkte deze gelukkig wel. Aangeven dat ik voor Cherry kom, en ik mocht plaats nemen in de ontvangstruimte. 3 min later werd ik opgehaald door Cherry. Mijn eerste indruk van haar: mooi dame rond 30, lekkere figuurtje met mooi borsten, goed lachs. Ze heeft me vervolgens mee genomen naar een kamer. Ze vroeg hoelang ik zou blijven en wat ik wou. Aangegeven dat ik voor een erotische massage van een uurtje kom. Ze begon gelijk van zelf te zeggen dat ik extra diensten kon nemen voor totale prijs van 150 euro. Ze drong door om extra pakket te nemen, ik zei misschien volgende keer. Nu wil ik alleen erotische massage met lekker veel teasen.

Op mijn buik gaan liggen en toen begon ze met massage dat was matig, stelde niet veel voor. Van de tease is niet veel gekomen. Op het einde op mijn buik begon ze met teasen, dat duurde maar 5 min. Toen b2b, met haar borsten, dat duurde ook 5min. Ik vroeg waarom allemaal zo kort is. ze zei dit is standaard pakket, bij volledige pakket (150) krijg meer met pussy sliding. Dat vond ik beetje raar ik ga al zo lang Thaise massage, goede b2b en teases is altijd in de standaard pakket.

Conclusie: standaard pakket(70eurro), erotische massage met Cherry was matige. Ze heeft wel lekkere lichaam, is vriendelijk en speels. Ik denk niet dat ik voor standaard pakket naar haar zal gaan. Er zijn genoeg dames die beter kunnen.
Maar ik ben wel benieuwd naar de deluxe pakket met sex, vooral omdat ze lekker uit ziet. Ik zal het over nadenken, maar kans is groot dat ik ga. Meestal ga niet naar massagesalon voor sex, ik ga liever naar prive-ontvangst bij lekker dame of bij angel(Alphen aan den rijn), van haar krijg je ook massage met lekkere sex.
 
Donderdagavond rond 20 uur op de gok naar Lila Thai gegaan. Bij binnenkomst gevraagd of Cherry vrij was en tot mijn blijdschap was dat zo. De aanblik trap op om achter deze thaise dame aan te lopen is goddelijk. Super slank met een paar gekochte borsten. Op de kamer inderdaad zoals collega wandelaars beschrijven gelijk de vraag hoe lang wil je bellen en welk pakket etc...mij stoort het niet , je weet gelijk waar je aan toe bent. Gekozen voor 150 uur all in. Tijdens het douchen had ik al fantasieën hoe ik haar wilde nemen ( achteraf beter niet kunnen doen ?).

Gekozen voor een harde massage. De massage was goed zelfs zeer goed. Inderdaad het teasen ontbreekt. Na een half uurtje omgedraaid. De aanblik van haar heerlijke lichaam en de gedachte erbij maakte mij steeds meer opgewonden. De body to body wow wat een genot. Benen tegen elkaar was haar verzoek. Ik had even een moment het idee dat hij er bijna zonder condoom ingleed zo intens was de body to body.

Helaas ging het condoom erom en kwam ik veel en veel te vlug klaar tijdens de pijpen van cherry,iets wat mij niet vlug gebeurd. Mij teleurstelling was zo groot dat ik eigenlijk gelijk wilde douchen.Cherry bood nog aan om mij te masseren of wat dan ook. Ze kwam bij mij in de douche en heeft mij van achter helemaal afgesopt. Tijdens het aankleden nog even gepraat over haar zelf.

Herhaling ...ZEKER EN VAST binnenkort. Cherry is een aanwinst voor de haagse wandel gemeenschap. Behandel haar met respect en je krijgt er veel voor terug
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/541588-cherry
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nou, ik heb zelf maar even de stoute schoenen aangetrokken en heb Cherry bezocht.

Bij binnenkomst kwam ik 2 andere mannen tegen in het halletje dus discretie is ver te zoeken, maar ok, verstand op 0 en doorlopen maar. Na even te hebben gewacht in de wachtruimte kwam Cherry mij halen.

Cherry is een Thaise dame met een werkelijk waar heerlijk figuur. Haar strakke jurkje had een uitwerking op mij en ik was gelijk klaar voor de strijd. Heerlijke kont en lekkere borsten. Ze had ook een lief gezicht.

Op de kamer 150 euro afgerekend voor het hele pakket, want ja, als een thaise dame met zo'n figuur voor me staat, dan ben ik verkocht. Prima kamer overigens, netjes en schoon.

Even douchen en op mijn buik op bed. Een rustige "massage" gehad dat niet echt veel bijzonders was, maar ergens wel prettig. Weinig teasen wat wel jammer is. Daarna gaf ze mij een b2b en met die borsten was dat wel erg prettig.

Toen de massage over was een condoom erom en heeft ze mij prima gepijpt. Voor met condoom was het echt niet slecht. Daarna nog een paar standjes en om die borsten te zien schommelen maakt mij helemaal gek en lekker klaargekomen.

Daarna heeft ze nog even geholpen met het inzepen van mijn rug onder de douche en begon ze weer met mijn jongeheer te spelen. Maar helaas was de tijd op, want ik heb zo'n gevoel dat wanneer je vaker gaat, je haar helemaal gek kan maken

Al met al een prima date. Massage kan veel beter, maar Cherry was een gezellige en mooie verschijning. Voor mij zeker wel herhalingsgevaar.
 
Dat is wel enige nadeel van Cherry, teasen is ver te zoeken bij haar. Ik heb haar twee keer bezocht, 1 keer met volle pakket. Maar beide keren was teasen heel weinig. Wel jammer, maar ze blijft wel mooi verschijning.
 
Zijn de 150 euro kosten inclusief de 70 euro of? En wat zijn de andere extra kosten? Dan weet ik hoeveel ik op zak moet hebben als ik haar zou willen bezoeken. Alvast bedankt!

Vraag dat 'zo' aan haar zelf en je gaat het meeste van ons allemaal betalen...ik zeg 450,- meenemen of even overwegen wat totaal betekend ;)
 
Zijn de 150 euro kosten inclusief de 70 euro of? En wat zijn de andere extra kosten? Dan weet ik hoeveel ik op zak moet hebben als ik haar zou willen bezoeken. Alvast bedankt!

Voor de omschreven diensten is dat een normale (volledige) prijs voor een uur . Dus 70 standaard tarief "erotische massage" en 80 erbij "pmc nmc" .

Ga niet helemaal met exact afgepast geld (en dan op basis van recensie), maar houd gewoon voor jezelf vast wat jij bereid bent te betalen voor een bepaalde dienst door een bepaalde dame. (stel, ze vraagt 160 totaal en jij alleen maar exact 150 . Misschien dat je succesvol afdingt, of je zit met een zuur gevoel).
Over het algemeen kom je voor een volledige dienst uit op ongeveer dezelfde uurprijs als bij een privehuis.

Sommige Thaise dames vinden hun extra dienst erg exclusief en vragen wat meer of veel meer bijbetaling . En natuurlijk zijn niet-standaard diensten (bv anaal) nog duurder, als ze uberhaupt mogelijk zijn.
 
Voor de omschreven diensten is dat een normale (volledige) prijs voor een uur . Dus 70 standaard tarief "erotische massage" en 80 erbij "pmc nmc" .

Ga niet helemaal met exact afgepast geld (en dan op basis van recensie), maar houd gewoon voor jezelf vast wat jij bereid bent te betalen voor een bepaalde dienst door een bepaalde dame. (stel, ze vraagt 160 totaal en jij alleen maar exact 150 . Misschien dat je succesvol afdingt, of je zit met een zuur gevoel).
Over het algemeen kom je voor een volledige dienst uit op ongeveer dezelfde uurprijs als bij een privehuis.

Sommige Thaise dames vinden hun extra dienst erg exclusief en vragen wat meer of veel meer bijbetaling . En natuurlijk zijn niet-standaard diensten (bv anaal) nog duurder, als ze uberhaupt mogelijk zijn.
Dankje! Je informatie heeft mij geholpen! Ik ben onderhand bij haar geweest en heeft haar vaste prijzen en afspraken. Zij wilt dat concreet met al haar bezoekers bespreken zodat er geen rare verwachtingen worden gecreëerd voor verkeerde bedragen.

Ik heb van haar genoten! De massage zelf was ruk totdat we aan de b2b massage kwamen. Dat was ge-wel-dig! Heerlijk hoe ze dat met haar lichaam en borsten doet. Daarna intiem afgemaakt. Ik moest goed oppassen want ik merkte dat ik het niet lang met der kan volhouden, iets wat normaal gesproken geen probleem is bij mij. Uiteindelijk in cowgirl klaargekomen om zo nog even van haar grote tieten te kunnen genieten.

Super gezellige meid en mij ziet ze zeker nog een keer terug.

Ik wil wel vertellen.... Daar parkeren is gewoon onmogelijk. Ik heb 30 min van mijn leven verspild om een parkeerplek te vinden. Uiteindelijk maar in het centrum in een q-park geparkeerd. Ik geef iedereen als tip: Ga je naar Lila Thai massage? Neem het OV. Parkeer ergens waar het rustig is en dicht bij een tram of bus en neem daarna het OV, die stopt er heel dicht bij.
 
Dankje! Je informatie heeft mij geholpen! Ik ben onderhand bij haar geweest en heeft haar vaste prijzen en afspraken. Zij wilt dat concreet met al haar bezoekers bespreken zodat er geen rare verwachtingen worden gecreëerd voor verkeerde bedragen.

Ik heb van haar genoten! De massage zelf was ruk totdat we aan de b2b massage kwamen. Dat was ge-wel-dig! Heerlijk hoe ze dat met haar lichaam en borsten doet. Daarna intiem afgemaakt. Ik moest goed oppassen want ik merkte dat ik het niet lang met der kan volhouden, iets wat normaal gesproken geen probleem is bij mij. Uiteindelijk in cowgirl klaargekomen om zo nog even van haar grote tieten te kunnen genieten.

Super gezellige meid en mij ziet ze zeker nog een keer terug.

Ik wil wel vertellen.... Daar parkeren is gewoon onmogelijk. Ik heb 30 min van mijn leven verspild om een parkeerplek te vinden. Uiteindelijk maar in het centrum in een q-park geparkeerd. Ik geef iedereen als tip: Ga je naar Lila Thai massage? Neem het OV. Parkeer ergens waar het rustig is en dicht bij een tram of bus en neem daarna het OV, die stopt er heel dicht bij.
Of parkeer ergens waar kan en pak een Go scooter
 
Ik wil wel vertellen.... Daar parkeren is gewoon onmogelijk. Ik heb 30 min van mijn leven verspild om een parkeerplek te vinden. Uiteindelijk maar in het centrum in een q-park geparkeerd. Ik geef iedereen als tip: Ga je naar Lila Thai massage? Neem het OV. Parkeer ergens waar het rustig is en dicht bij een tram of bus en neem daarna het OV, die stopt er heel dicht bij.

Niet alleen daar natuurlijk - centrum Den Haag of omliggend (Rijswijk) , Rotterdam, Amsterdam , Utrecht - moet je gewoon rekening mee houden dat parkeren erg moeilijk kan zijn .
Of dat je wat verder weg moet gaan staan en dan met OV naar de bestemming. (heeft ook het voordeel dat je locatie in het navigatiesysteem wat minder 'verdacht' is - voor sommigen is dat een ding.).

Hoe dan ook rekening mee houden - vooral als je een afspraak op een bepaalde tijd hebt - uitlopen kan alleen als er niemand achter je geboekt staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan