Recensie Cherry, Sai thai Massage, Overijse 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week nog eens kunnen langsgaan nu de 4 de keer en heb geen moment spijt van ze ziet er zoals altijd super uit voor mij , mooie tint en body to body ben terug uit verlof en ga volgende week terug een bezoekje plannen bij mij zit ze in mijn top 3 groetjes cherry

Vorige week dan nog maar eens langs geweest , spijtig dat het zo ver is voor mij (45min zonder verkeer) en dan brussel voorbij vilvoorde werken brug dus niet snel daar te geraken, :( maar misschien beter voor mij dan kan ik niet zo snel terug gaan,:ROFLMAO: was weer leuk uurtje, de andere dames zagen er ook wel leuk en mooie uit

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sai-thai-massage-overijse-vip-team-new-girls.html
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag naar Overijse om Cherry nog eens te bezoeken. Kende haar nog van bij Leela . Zij weet echt wat een man wil en hoe je een erotische massage moet geven.

Ze kijkt je zwoel aan met haar mooie donkere ogen en heeft ook een heel mooi en verzorgd lichaam.

De massage was goed. Mooie dame al zijn haar borsten wel vrij harde balletjes. Via pussy-slide en aftrekken bracht ze me dan toch nog tot aan de finish.
Geen echte GFE, geen pijpen, geen voorstel voor extra gekregen.
Ik ben toch wat op mijn honger blijven zitten.

Vandaag naar Overijse om Cherry nog eens te bezoeken. Kende haar nog van bij Leela . Zij weet echt wat een man wil en hoe je een erotische massage moet geven.

Ze kijkt je zwoel aan met haar mooie donkere ogen en heeft ook een heel mooi en verzorgd lichaam.

De massage was goed. Mooie dame al zijn haar borsten wel vrij harde balletjes. Via pussy-slide en aftrekken bracht ze me dan toch nog tot aan de finish.
Geen echte GFE, geen pijpen, geen voorstel voor extra gekregen.
Ik ben toch wat op mijn honger blijven zitten.
Tis einde van de week he... werken 6/7 en veel klanten.
Ik mag zeker ni klagen van se service die is altijd all-in...
Als je ze nog kent van bij Leela weet je dat er al wa Km op den teller staan

Terug
Bovenaan Onderaan