Waarschuwing Cheyenne SJ 7895716

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yahoe

Wandelaar
38
12/01/22
38
1
Noot vooraf:
overal waar 'ze' staat, kan ook 'hij' worden geïnterpreteerd... :sneaky:

Wilde al een tijdje met deze dame genaamd "Cheyenne" afspreken, maar het kwam er niet van. Ik geil nu eenmaal op dit soort type meiden, en mijn vlees wordt ervan zwak.. (lees hard).. Ik kreeg argwaan om het volgende: vandaag stuurde ze me een app'je stuurde met de vraag of ik wilde afspreken. Zoals gezegd, ik vind het een beauty om te zien, dus ik hapte min of meer direct toe. Toen ik de afspraak bevestigde, vroeg ze me om de betaling vooraf te doen via een paysafe-kaart. Alsof ik onder een steen heb liggen slapen??? Dus meteen haar foto's via image-reverse gecheckt en jaah hoor... ik voelde me genaaid zonder überhaupt te hebben genaaid... Het blijkt een of ander lingeriemodel genaamd Kay Michelle te zijn. Ik dacht nog even netjes te zijn en gaf Cheyenne dus een app'je terug met de melding dat ik ze me had onderschat en schreef haar dat ze fake was. Om dit te verduidelijken toch maar de image-afbeelding van de schermafbeelding meegestuurd.. Wat denk je? Ze gewoon bleef volhouden dat ze het echt was.. zei dat ze lingeriemodel was geweest.. Het mooiste is als de oplichter er zelf in blijft geloven.. Hoe dan ook... zoek de verschillen hier:

Cheyenne

Kay Michelle

Wederom een wijze les om het vlees scherp en aandachtig te houden .... zeker bij dit soort type beauty's
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan