WHEM Chinese dames in Nederland en Belgie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eigenlijk zou ik dit topic beter verhuizen naar wie heeft ervaring met. T'is niet dat deze dames specifiek in OVL ontvangen, maar eerder in de volledige benelux.

//Edit, verplaatst naar "wie heeft ervaring met". Niet specifiek 1 provincie, daarvoor gekozen voor een centrale locatie.
 
Laatst bewerkt:
In Spanje verdienen de dames de helft van wat ze in België of Nederland krijgen.
Wel leuk zo`n Spaans sprekende Chinese dame, mijn Spaans is ook best goed dus
dat was wel leuk.
Pas hier in Rotterdam een dame gehad, die zogenaamd Japans was maar ik zag haar
paspoort en dat was gewoon Chinees! En zo zag ze eruit ook. Verschil zie je echt wel.
Maar blijft leuk om zo`n Aziatische dame te nemen.
 
Waar zijn er wel goede Aziatische dames te vinden in de Euregio. Is er in Duitsland een beter aanbod?
In Brussel zijn er wel een paar te vinden die ok zijn.
Er zit ook duidelijk een organisatie achter, want ontvangen steevast in hetzelfde appartementsgebouw en je weet nooit zeker of de dame die je contacteert ook die van de advertentie is (soms wordt hetzelfde nummer ook blijkbaar door verschillende dames gebruikt).
Maar hier valt over het algemeen de leeftijd nog wel mee (wel doorgaans wat ouder dan geadverteerd) en de service varieert van ok, tot goed of zelfs uitstekend. Ze doen in elk geval ook de zaken die ze in hun profiel vermelden.

Hier wat voorbeelden:



[Hier dus zelfde foto's terug te vinden als bij link er voor]


Maar ook hier veel verloop, veranderen van naam etc.

Dus elke advertentie met een korrel zout nemen en met wat geluk tref je wél een goeie Chinese dame.
 
Er komen steeds meer negatieve reacties op de Chinese dames zo te lezen
Was laats bij eentje in Zolder en ben niet verder als de voordeur gegaan
Heel kamer stonk naar zweet
Maar snel weer vertrokken
En ze lijken nooit op de foto's
Oma zet de foto's van de klein kinderen en ga zelf op de kamer ontvangen 🤣
Miss tijd om ni meer naar Chineesjes te gaan
Alle ik toch ni heb het beetje gehad met ze
 
In Brussel zijn er wel een paar te vinden die ok zijn.
Er zit ook duidelijk een organisatie achter, want ontvangen steevast in hetzelfde appartementsgebouw en je weet nooit zeker of de dame die je contacteert ook die van de advertentie is (soms wordt hetzelfde nummer ook blijkbaar door verschillende dames gebruikt).
Maar hier valt over het algemeen de leeftijd nog wel mee (wel doorgaans wat ouder dan geadverteerd) en de service varieert van ok, tot goed of zelfs uitstekend. Ze doen in elk geval ook de zaken die ze in hun profiel vermelden.

Hier wat voorbeelden:



[Hier dus zelfde foto's terug te vinden als bij link er voor]


Maar ook hier veel verloop, veranderen van naam etc.

Dus elke advertentie met een korrel zout nemen en met wat geluk tref je wél een goeie Chinese dame.
Jenny en Jeese mogen dan wel 2 verschillende profielen zijn, het betreft één en dezelfde dame. Ze had terecht een goede reputatie maar tegenwoordig gebruikt ze haar profiel enkel nog om klanten te lokken en door te verwijzen naar andere Chinese dames op hetzelfde adres. Een kwalijle praktijk en voor mij een reden om er niet meer te komen.
 
Het beste is nog altijd dat je bij de Chinees gewoon gaat eten.

Enkele jaren geleden werd er op Hookers fel geklaagd dat er praktisch geen Chinese meisjes waren. En degenen die er dan wel waren, daar werd van gezegd dat het eigenlijk Japannertjes waren. En kijk, enkele jaren later is er een invasie. Dit betekent toch wel dat het Chinese spionageapparaat heeft gewerkt!
 
Het beste is nog altijd dat je bij de Chinees gewoon gaat eten.

Enkele jaren geleden werd er op Hookers fel geklaagd dat er praktisch geen Chinese meisjes waren. En degenen die er dan wel waren, daar werd van gezegd dat het eigenlijk Japannertjes waren. En kijk, enkele jaren later is er een invasie. Dit betekent toch wel dat het Chinese spionageapparaat heeft gewerkt!
Japanse dames hier? Dat zou me sterk verbazen. Het is eerder omgekeerd, Chinese dames die zich voordeden als Japans in hun advertentie...
 
valt me op dat recent veel advertenties op redlights van de Aziatische dames nu het label "geverifieerd" meekrijgen. Zal binnenkort eens gaan controleren ;-)
 
valt me op dat recent veel advertenties op redlights van de Aziatische dames nu het label "geverifieerd" meekrijgen. Zal binnenkort eens gaan controleren ;-)
Doe dat mijnheer de controleur. Ik hoop echt dat we op u kunnen rekenen daarvoor !!! Want met de algemene inspectie daarop is het maar flauw gesteld in België.
 
valt me op dat recent veel advertenties op redlights van de Aziatische dames nu het label "geverifieerd" meekrijgen. Zal binnenkort eens gaan controleren ;-)
Dat "geverifieerd" biedt ook niet veel garanties hoor. Redlights kan wel controleren of de foto van de dame echt is, maar of je uiteindelijk die dame krijgt wanneer je een afspraak maakt is allesbehalve zeker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan