WHEM Chinese dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Allemaal fake advertenties met mooie, doch jammer genoeg gestolen foto's.
Uit ervaring krijgt je dan uiteindelijk een dame voorgeschoteld die totaal niet op de foto's lijkt.
Zowat alle Redlights advertenties van Aziatische dames lijken trouwens fake, want veel te mooi om waar te zijn.
Redlights doet hier totaal niets aan, tenzij je zelf eens een fake advertentie aan hen meldt.

Onthou vooral dit : een eerlijke en echte Aziatische dame zal omzeggens nooit een naaktfoto of een pikante lingeriefoto op haar profiel plaatsen.

Verder zijn advertenties zoals de beide onderstaande (dus met een getal erbij) zeker en vast niet betrouwbaar :
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-ben-een-aziatisch-meisje-499.html
(deze laatste advertentie laat zelfs schroomloos de copyrights vd foto's staan).

Als deze gemeld worden als fake dan is de advertentie morgen alweer met een nummertje erbij : 500 en 21.

Heren, ik laat mij niet meer vangen aan al die mooie advertenties met fake foto's.
Er bestaan mogelijkheden als Google-Afbeeldingen en Yandex om de origine van de foto's te controleren.
Zijn deze fake stuur dan sowieso een berichtje naar Redlights !

Laten we elkaar helpen om Redlights eens wakker te schudden, want ze weten heus wel wat fake en echt is ...
Maar iedere adverteerder brengt natuurlijk centjes in de lade ...
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad te mooie foto's en de tekst in de advertentie van New Asian Girls is haast poëzie

"Voor puur geluk heb ik besloten om uw seksuele verlangens en mijn seksuele verlangens van ganser harte te bevredigen."
"Mijn tong zal als nooit tevoren om je penis draaien. Ik zal de momenten van zoetheid, tederheid en brutaliteit veranderen."
"Het volgende is een klein geschenk dat je me zult geven in ruil voor het grote geluk dat ik je zal bieden. Maar het is alsof alles wat met seks te maken heeft, me diep in mijn hart opwindt."
 
Ik heb de Redlights site sinds een 2 weken geleden ontdekt en vind het tot nu toe nog te mooi om waar te zijn. (Dus snel daarna ook deze site ontdekt ;)) Alhoewel er mij toch al wel enkele geruststellende reacties gestuurd hebben; ben ik toch nog serieus achterdochtig. Ik heb nog nooit een dvp bezocht en zoals bijna iedere man droom je wel eens van een trio.
Nu had ik een advertentie gevonden van 2 Aziatische (Signapore) vriedinnen van 24j in Lommel waar ik uitmaak trio voor 150/uur.

Nu was ik al enkele dagen aan het twijfelen zou ik het durven of niet. Wilde ik ze deze morgen toch eens contacteren zie ik dat ze niet meer te vinden zijn. Samen met 2 andere Aziatische in dezelfde gemeente.

Uit jullie ervaring ga ik er dan maar vanuit dat ik van geluk mag spreken dat ik te laat ben. (Ik dacht al domme ik ben weer te laat)

Uit ervaring krijgt je dan uiteindelijk een dame voorgeschoteld die totaal niet op de foto's lijkt.
Maar ervaring is dan wel dat er iets voorgeschoteld wordt? Kan je iets meer info geven? Een advertentie van 24j dan zou 34j voor mij nog kunnen maar 44j is ouder als mezelf. 52 kg in advertentie dan kan ik nog overweg met 62 kg maar bij 72kg is ze meer als 10 kg boven mijn gewicht.

Waar ontvangen ze meestal? In de advertentie waarover ik sprak stond vermeld "privé appartement.... hechten belang aan privacy...gelieve discreet te zijn"
 
Fake. Zoals Jedi River zei, gewoon eens een foto door een zoekmachine halen. Yandex haalt meestal betere resultaten.
Ze staan zogezegd in volle glorie op RL, maar als je dan een selfie vraagt kunnen ze plots geen sturen of sturen ze een andere fake foto.
En als je toch afspreekt en je ziet iemand anders voor je staan, je omdraaien en terug naar huis gaan.
 
Allemaal fake advertenties met mooie, doch jammer genoeg gestolen foto's.
Uit ervaring krijgt je dan uiteindelijk een dame voorgeschoteld die totaal niet op de foto's lijkt.
Zowat alle Redlights advertenties van Aziatische dames lijken trouwens fake, want veel te mooi om waar te zijn.
Redlights doet hier totaal niets aan, tenzij je zelf eens een fake advertentie aan hen meldt.

Onthou vooral dit : een eerlijke en echte Aziatische dame zal omzeggens nooit een naaktfoto of een pikante lingeriefoto op haar profiel plaatsen.

Verder zijn advertenties zoals de beide onderstaande (dus met een getal erbij) zeker en vast niet betrouwbaar :
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-ben-een-aziatisch-meisje-499.html
(deze laatste advertentie laat zelfs schroomloos de copyrights vd foto's staan).

Als deze gemeld worden als fake dan is de advertentie morgen alweer met een nummertje erbij : 500 en 21.

Heren, ik laat mij niet meer vangen aan al die mooie advertenties met fake foto's.
Er bestaan mogelijkheden als Google-Afbeeldingen en Yandex om de origine van de foto's te controleren.
Zijn deze fake stuur dan sowieso een berichtje naar Redlights !

Laten we elkaar helpen om Redlights eens wakker te schudden, want ze weten heus wel wat fake en echt is ...
Maar iedere adverteerder brengt natuurlijk centjes in de lade ...
mee eens .
 
Fake. Zoals Jedi River zei, gewoon eens een foto door een zoekmachine halen. Yandex haalt meestal betere resultaten.
Ze staan zogezegd in volle glorie op RL, maar als je dan een selfie vraagt kunnen ze plots geen sturen of sturen ze een andere fake foto.
En als je toch afspreekt en je ziet iemand anders voor je staan, je omdraaien en terug naar huis gaan.
Ok, bedankt voor de info
 

Deze 2 hebben echte foto's en leveren goede service, voor de rest heb ik ook slechte ervaringen
 
@goro: vooral bij je eerste link leek mij de foto's wat te professioneel. Merci voor de info.

voor de rest heb ik ook slechte ervaringen
zowel kwa service als looks/leeftijd?

Deze met een foto met de krant vind ik wel geloofwaardig overkomen.
 
@goro: vooral bij je eerste link leek mij de foto's wat te professioneel. Merci voor de info.


zowel kwa service als looks/leeftijd?

Deze met een foto met de krant vind ik wel geloofwaardig overkomen.
Looks ja, leeftijd zal niet helemaal kloppen, maar ze zijn geen 20 jaar ouder of zo.
Over Angela staat sowieso positief geschreven op dit forum ( moet je ff zoeken topic aziatische dames in boom)
 

Deze 2 hebben echte foto's en leveren goede service, voor de rest heb ik ook slechte ervaringen

Ik haalde de foto's van de eerste link eens door Yandex ...
De dame zal dan wel een echte ster zijn want op tientallen erotische websites te vinden ...

Nog eens : echte Aziatische dames plaatsen omzeggens nooit zo'n professioneel gemaakt reeksje pikante of naaktfoto's !
 
Laatst bewerkt:
Ik haalde de foto's van de eerste link eens door Yandex ...
De dame zal dan wel een echte ster zijn want op tientallen erotische websites te vinden ...

Nog eens : echte Aziatische dames plaatsen omzeggens nooit zo'n professioneel gemaakt reeksje pikante of naaktfoto's !
de foto's in de link zijn inmiddels veranderd, dit gebeurt wel vaker, geen idee wat de gedachte hierachter is.
de echte angela levert een goed service en gebruikt ook haar eigen foto (die je op verzoek ook toegestuurd krijgt via whatsapp), ik heb zelf goede ervaringen met haar, en als je het aangegeven topic leest meerderen met mij. Het wisselen van foto's is niet echt handig voor ons, daarom als je een keer een goede gevonden hebt, haar eigen nummer vragen en bewaren heb je veel meer aan dan (nep)foto's
 
Deze fake advertentie lijkt me ook al eventjes te bestaan :

Blijkbaar gestolen foto's van dit Playboy model :
https://www.centerfoldsblog.com/wu-muxi-in-breaking-tradition/
ja die had ik ook gezien, is meteen duidelijk dat die foto's niet echt van haar zijn.
Op verzoek kreeg ik wel via whatsapp een foto van haar en surprise surprise een heel andere dame......heb haar niet bezocht dus geen verdere info.
bij Angela in Hasselt staan vandaag weer haar eigen echte foto's
 
Ik controleerde vandaag eens Redlights op fake Aziatische advertenties (dus met gestolen foto's) :

Leuven : 16
Brugge : 16
Roeselare : 13
Boom : 12 (dus nog niet de slechtste leerling van de klas)
Hulshout 8
Een totaal van 65 fake advertenties dus en dit enkel in deze 5 steden !

Er leken verder slechts een 5-tal echte, geloofwaardige advertenties te zijn in deze steden.

Heren laat jullie dus niet vangen aan al die knappe, onschuldig kijkende meisjes : FAKE !
 
Kun je ons dan vertellen wat meer vertellen en waar we deze dame kunnen vinden :unsure:
 
@Jedi River : Daar heb je wel wat werk ingestoken om de fake foto's te vinden. Net niet verder gedaan tot score 69 ;).

En hoe doen we dat dan verder als we een fake profiel tegenkomen. Wordt verondersteld dat iedereen die een fake profiel/fotos tegenkomt dit ook meld aan Redlights zelf of doen ze er toch niets mee?

Toevallig de lijst met URL's van de fake profielen niet bijgehouden?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan