- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/8616337-misa
- Totale kosten (in euro)
- 150
Op basis van de goede recensie van Misa, wilde ik graag een afspraak met haar maken.
De advertentie van Misa staat nog steeds on line op kinky onder de naam Misa.
Misa bleek niet meer aanwezig maar haar vriendin Mona, dat was wel vooraf aangegeven, maar dat had ik niet gezien, doordat ze ook een video meestuurde van haar uiterlijk. Lieftallige chinese dame met een leuke uitstraling.
Daarna volgde het menu, exact bericht dat ik kreeg:
Tongkiss
Blowjob without condom
Pussy lick
69
GFE
sex
30 min 100 €, 1 hour 150 €
Goed gegaan voor 1 uur en naar Den Haag afgereist.
Ter plaatste gebeld en het huisnummer gevraagd, daar stond ik 20 meter vanaf, dus ik stond snel voor de deur.
Schoenen in de gang uit, geen herrie maken.
In de slaapkamer, vroeg ze gelijk om money, dus 150 € betaald voor het volledige menu.
Uit de kleren, ik had vooraf thuis gedouched, dus de douche overgeslagen en op het bed beland.
Mona gedroeg zich wat schuchter, geen zoenen als welkom en al helemaal geen tongzoenen.
Mona is een knappe verschijning van tegen de 40 of mogelijk wat ouder, maar mooi slank figuur en kleine cup A tietjes.
Ze maakte eerst mijn lul schoon met doekjes.
Ik dacht ze gaat pijpen, maar nee ze ging alleen wat trekken.
toen kwam ze bovenop me zitten en ik kreeg gelegenheid om haar eenhaps tietjes te verwennen.
Daarna dacht ik ze gaat pijpen, maar nee ze kwam met haar poes op mijn mond zitten.
Ik moest haar zachtjes beffen, dat geruime tijd gedaan tot ze een natte doos kreeg, wel genoot van mijn befwerk maar niet klaarkwam naar mijn idee. Geprobeerd om haar te vingeren, maar dat mocht niet.
Nu was het mijn beurt om met pijpen zonder verwent te worden dacht ik, maar ze ging weer trekken met het nodige glijmiddel erbij.
Goed toch maar met gebaren duidelijk gemaakt dat ze moest pijpen.
Weer een doekjesritueel, maar daarna nam ze hem in haar mond.
Ze pijpt niet onverdienstelijk maar ook geen deepthroat.
Daarna ging ze weer trekken en af en toe pijpen.
Weer met gebaren duidelijk gemaakt dat ik haar wilde neuken.
Nee, nee dat kon niet, want mijn pik was te dik voor haar poesje.
Weer een tijdje trekken en pijpen.
Ik maakte mijn ongenoegen kenbaar, via google translate dat ik betaald had voor likken, pijpen en neuken.
Uiteindelijk ging ze om en pakte een condoom.
Ze wilde niet on top, dus geswitched naar missio.
Benen bij elkaar en handje bij haar doos, mijn eikel was nog niet binnen of ze begon weer te jammeren dat mijn pik te dik was.
Terwijl ik toch echt normaal geschapen ben voor een Nederlander.
Ze wilde het afmaken met trekken, maar dar kreeg ze lamme handen van, dus ik moest het zelf maar doen
Nou daar had ik weinig trek in.
Dus na 40 minuten effectief er maar mee gestopt.
Leuke chinese dame, maar ze kan beter gaan vakken vullen bij de Albert Heijn., voor dit vak is niet helemaal geschikt.
Nou ja degenen met een chinees formaat penis kunnen het nog eens gaan proberen.
De advertentie van Misa staat nog steeds on line op kinky onder de naam Misa.
Misa bleek niet meer aanwezig maar haar vriendin Mona, dat was wel vooraf aangegeven, maar dat had ik niet gezien, doordat ze ook een video meestuurde van haar uiterlijk. Lieftallige chinese dame met een leuke uitstraling.
Daarna volgde het menu, exact bericht dat ik kreeg:
Tongkiss
Blowjob without condom
Pussy lick
69
GFE
sex
30 min 100 €, 1 hour 150 €
Goed gegaan voor 1 uur en naar Den Haag afgereist.
Ter plaatste gebeld en het huisnummer gevraagd, daar stond ik 20 meter vanaf, dus ik stond snel voor de deur.
Schoenen in de gang uit, geen herrie maken.
In de slaapkamer, vroeg ze gelijk om money, dus 150 € betaald voor het volledige menu.
Uit de kleren, ik had vooraf thuis gedouched, dus de douche overgeslagen en op het bed beland.
Mona gedroeg zich wat schuchter, geen zoenen als welkom en al helemaal geen tongzoenen.
Mona is een knappe verschijning van tegen de 40 of mogelijk wat ouder, maar mooi slank figuur en kleine cup A tietjes.
Ze maakte eerst mijn lul schoon met doekjes.
Ik dacht ze gaat pijpen, maar nee ze ging alleen wat trekken.
toen kwam ze bovenop me zitten en ik kreeg gelegenheid om haar eenhaps tietjes te verwennen.
Daarna dacht ik ze gaat pijpen, maar nee ze kwam met haar poes op mijn mond zitten.
Ik moest haar zachtjes beffen, dat geruime tijd gedaan tot ze een natte doos kreeg, wel genoot van mijn befwerk maar niet klaarkwam naar mijn idee. Geprobeerd om haar te vingeren, maar dat mocht niet.
Nu was het mijn beurt om met pijpen zonder verwent te worden dacht ik, maar ze ging weer trekken met het nodige glijmiddel erbij.
Goed toch maar met gebaren duidelijk gemaakt dat ze moest pijpen.
Weer een doekjesritueel, maar daarna nam ze hem in haar mond.
Ze pijpt niet onverdienstelijk maar ook geen deepthroat.
Daarna ging ze weer trekken en af en toe pijpen.
Weer met gebaren duidelijk gemaakt dat ik haar wilde neuken.
Nee, nee dat kon niet, want mijn pik was te dik voor haar poesje.
Weer een tijdje trekken en pijpen.
Ik maakte mijn ongenoegen kenbaar, via google translate dat ik betaald had voor likken, pijpen en neuken.
Uiteindelijk ging ze om en pakte een condoom.
Ze wilde niet on top, dus geswitched naar missio.
Benen bij elkaar en handje bij haar doos, mijn eikel was nog niet binnen of ze begon weer te jammeren dat mijn pik te dik was.
Terwijl ik toch echt normaal geschapen ben voor een Nederlander.
Ze wilde het afmaken met trekken, maar dar kreeg ze lamme handen van, dus ik moest het zelf maar doen
Nou daar had ik weinig trek in.
Dus na 40 minuten effectief er maar mee gestopt.
Leuke chinese dame, maar ze kan beter gaan vakken vullen bij de Albert Heijn., voor dit vak is niet helemaal geschikt.
Nou ja degenen met een chinees formaat penis kunnen het nog eens gaan proberen.