- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5685601-chleo
- Totale kosten (in euro)
- 100
Ben een paar keer bij Chleo (of Emma zoals ze zich ook wel eens noemt) geweest. Vond het wel netjes om er een recensie over te schrijven.
Ze zit in hetzelfde huis als Bella (zie mijn andere recensie van zojuist).
Chleo is een prachtige Colombiaanse meid. Wat een figuurtje heeft ze. Heerlijk stevige tietjes en een kontje waar ik van droom.
Net als bij de andere meiden hier, heb ik bij Chleo ook gekozen voor een vluggertje steeds. Even de stress van het werk er uit
Ik ben op het bed gaan zitten en gevraagd of ze zich als een striptease act voor me wilde uitkleden. Dat deed ze als een pro. Zo geil om te zien.
Ik heb haar heerlijke lichaam daarna eerst even heerlijk van dichtbij bekeken en gelikt waar ik kon en mocht. Ik was vervolgens niet meer te houden en hup condoom er om en heerlijk geneukt.
Na de sex nog even leuk gekletst, haar Engels is goed.
Een prachtige en lieve meid!
Ze zit in hetzelfde huis als Bella (zie mijn andere recensie van zojuist).
Chleo is een prachtige Colombiaanse meid. Wat een figuurtje heeft ze. Heerlijk stevige tietjes en een kontje waar ik van droom.
Net als bij de andere meiden hier, heb ik bij Chleo ook gekozen voor een vluggertje steeds. Even de stress van het werk er uit
Ik ben op het bed gaan zitten en gevraagd of ze zich als een striptease act voor me wilde uitkleden. Dat deed ze als een pro. Zo geil om te zien.
Ik heb haar heerlijke lichaam daarna eerst even heerlijk van dichtbij bekeken en gelikt waar ik kon en mocht. Ik was vervolgens niet meer te houden en hup condoom er om en heerlijk geneukt.
Na de sex nog even leuk gekletst, haar Engels is goed.
Een prachtige en lieve meid!