Recensie Chloe, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kapitein81

Vaste klant
Forumpionier
170
03/07/21
147
8

Heeft iemand ervaring met Chloe?
Ze ziet er leuk uit, maar ik weet niet of de dienstverlening goed is

 
Is gewoon een jongen met een pruik op/lang haar. Heb dr ooit ontmoet in Zuid Oost maar al snel bleken we totaal geen klik te hebben, dus niks mee gedaan.

Ziet er wel ongeveer uit zoals op de foto's.

Ik heb wel vaker geen klik met Filipijnse. Geen idee of dit komt door cultuurverschil 😝
 
Is gewoon een jongen met een pruik op/lang haar. Heb dr ooit ontmoet in Zuid Oost maar al snel bleken we totaal geen klik te hebben, dus niks mee gedaan.

Ziet er wel ongeveer uit zoals op de foto's.

Ik heb wel vaker geen klik met Filipijnse. Geen idee of dit komt door cultuurverschil 😝
Ja lang haar denk ik. Jaren geleden in de Barndesteeg waar toen alle Aziatische stonden wel een paar goeie dates met ze gehad.
Deze heeft ook nog een paar spuuglelijke tattoo's..en als ze dan nog zo arrogant zijn links laten liggen.
 
Ja lang haar denk ik. Jaren geleden in de Barndesteeg waar toen alle Aziatische stonden wel een paar goeie dates met ze gehad.
Deze heeft ook nog een paar spuuglelijke tattoo's..en als ze dan nog zo arrogant zijn links laten liggen.
Door die tattoo is ze herkenbaar. Voor de rest een wat neutrale advertentie. Als ze echt een tv is, dan zijn de foto's redelijk goed gelukt. :unsure:
 
Is gewoon een jongen met een pruik op/lang haar. Heb dr ooit ontmoet in Zuid Oost maar al snel bleken we totaal geen klik te hebben, dus niks mee gedaan.

Ziet er wel ongeveer uit zoals op de foto's.

Ik heb wel vaker geen klik met Filipijnse. Geen idee of dit komt door cultuurverschil 😝

Misschien omdat ze een kleinere pik hebben?😛
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/6000963-chloe
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb haar vorige week bezocht was een zeer aangenaam bezoek ik ga zeker nog wel eens terug.
Klein appartement, wel in het centrum.
Zeer aagenaam persoon geen borsten maar dat heb ik graag, geen of hele kleine.
Het was een leuke GFE zoals ik had gevraagd, lekker tongzoenen en daarna heeft ze me genomen .
 
Ik heb haar een tijdje geleden bezocht boven een restaurant aan de Geldersekade, omdat ze op de fotos er wat "verbeterd" uit zag en tegen me zei, net als wat in haar advertentie staat: "Rated as Best BlowJob in town"

Dit is abosluut niet waar.

Wel is ze wat mooier en vrouwelijker geworden dan die keer dat ik dr zag in Zuid Oost en ze is ontzettend aardig. Maar ze oogt een beetje lomp en niet heel vrouwelijk in dr motoriek.

Ze is Filipijns en half Pools zei ze. Met zo'n mix moet je wel hoer worden 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan