WHEM Chloe, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haar lichaamstype staat me totaal niet aan eerlijk gezegd, maar ze heeft wel een dom sletterig bimboface en volle botoxlippen, dus een pijpbeurt leek me wel heerlijk bij haar.
Heb haar enkele dagen geleden geappt en gevraagd of pzc en cim in haar dienstenpakket zit, maar ze neemt niet eens de moeite om te reageren, ze heeft de berichten wel gelezen.
Gezien ze ook haar naam verandert en geen reviews heeft en haar rare communicatie is dit niet een stap die je wil proberen denk ik.
 
Hoi @Eagle99 klopt ik zit nu op kinky te kijkem ben geil, maar lees niks over haar. Ik heb haar net bericht maar nog niks terug. Wel een geile uitstraling. Ze heeft ook paar keer van nummer veranderd.
 
Haar lichaamstype staat me totaal niet aan eerlijk gezegd, maar ze heeft wel een dom sletterig bimboface en volle botoxlippen, dus een pijpbeurt leek me wel heerlijk bij haar.
Heb haar enkele dagen geleden geappt en gevraagd of pzc en cim in haar dienstenpakket zit, maar ze neemt niet eens de moeite om te reageren, ze heeft de berichten wel gelezen.
Gezien ze ook haar naam verandert en geen reviews heeft en haar rare communicatie is dit niet een stap die je wil proberen denk ik.
Kan ook dat ze denkt: Ik heb het niet aangevinkt, waarom er dan toch naar vragen?

Want het staat niet bij haar mogelijkheden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan