- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4383045-chloe
- Totale kosten (in euro)
- 100
Ik zag Chloe ineens op Kinky staan en haar prachtige strakke lichaam sprak me enorm aan. Ze reageerde vlot op de app en de afspraak was zo gemaakt.
Afgesproken met haar dat ik een voor een vluggertje zou komen.
Toen ze de deur open deed stond daar een hele mooie vrouw met een prachtige brede glimlach. Ze had een wit zijden jurkje aan en het stond haar geweldig.
Ze begroette me met een knuffel en ik mocht achter haar aan de trap op. Dat uitzicht was al heerlijk
Eenmaal op haar kamer aangekomen hebben we het financiële deel even afgehandeld en een leuk gesprekje gevoerd. Ze spreekt eigenlijk alleen maar Spaans met een klein beetje Engels. We konden redelijk een gesprek voeren, met mijn gebrekkige Spaans er af en toe tussen door en met Google Translate.
Ze komt heel lief over.
Toen ik eenmaal haar jurkje uit deed zag ik haar prachtige lichaam nog beter. Haar foto's op Kinky kloppen zeker! Ze is gespierd, maar niet té (vind ik). En haar kontje is goddelijk!
Ze heeft me heerlijk gepijpt en daarna heb ik haar doggy genomen.
Na de daad nog even leuk gepraat. Of ze lang blijft wist ze nog niet. Als het me lukt ga ik zeker nog een keer heen.
Afgesproken met haar dat ik een voor een vluggertje zou komen.
Toen ze de deur open deed stond daar een hele mooie vrouw met een prachtige brede glimlach. Ze had een wit zijden jurkje aan en het stond haar geweldig.
Ze begroette me met een knuffel en ik mocht achter haar aan de trap op. Dat uitzicht was al heerlijk

Eenmaal op haar kamer aangekomen hebben we het financiële deel even afgehandeld en een leuk gesprekje gevoerd. Ze spreekt eigenlijk alleen maar Spaans met een klein beetje Engels. We konden redelijk een gesprek voeren, met mijn gebrekkige Spaans er af en toe tussen door en met Google Translate.
Ze komt heel lief over.
Toen ik eenmaal haar jurkje uit deed zag ik haar prachtige lichaam nog beter. Haar foto's op Kinky kloppen zeker! Ze is gespierd, maar niet té (vind ik). En haar kontje is goddelijk!
Ze heeft me heerlijk gepijpt en daarna heb ik haar doggy genomen.
Na de daad nog even leuk gepraat. Of ze lang blijft wist ze nog niet. Als het me lukt ga ik zeker nog een keer heen.