Beertje777
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/chloe-real/
Vandaag een bezoekje gebracht aan Chloe. Laat me maar alvast to the point komen. WAUWWWWWW MAN!
Gisteren contact met haar gezocht via whatsapp. Verliep heel vlot. Stuurt je zelfs beste parkeermogelijkheden door. Echt TOP. Had ook nog het idee dat ze zelf de appjes stuurt ipv tussenpersoon. Toen ik aan haar deur stond maakte ze de opmerking dat ik mijn haar anders had zitten
dan op foto....?
Anyway, parkeren was easy op een parkeerplaats, 7 minuten lopen. Was wat vroeg dus nog even op een bankje gewacht kortbij haar appartement. Heerlijk weertje! Beetje aan de hete kant
.
Ik appte haar dat ik er bijna was en ze stuurde zelfs nog een foto van haar voordeur door en dat ik moest appen als ik daar was. Zo gezegd zo gedaan.
Deur ging binnen 1min open en wowwwwww. Wat een beauty. Fenominaal
. Sexy setje. Wel een kleintje maar vind ik net sexy. Werd heel vriendelijk begroet. 3 kusjes en naar haar kamer. Vroeg of ik nog even gebruik mocht maken van het toilet. Geen probleem. Appartement was heel goed verzorgd. Veel fans/waaiers ivm de hitte.
Beetje gepraat en de financiën afgehandeld. Ze zei dat ik mijn kleren op de stoel kon gooien. Hoppa. Daarna deed ze zich ook uit en kwam op me zitten. Begon me intens te zoenen en mocht overal aan zitten. Wel wat voorzichtig met haar voorgevel. Die perfect is. Fake maar niet overdreven. Echt perfect. Was ook nauwelijks te voelen dat ze fake waren.
Hierna ging het rubbertje erom. Dont be a fool, wrap your tool
eerst pijpen. Wat ze best stevig deed. vroeg nog of ik aan haar poesje mocht likken. Maar vroeg ze 20euro extra voor. Oke dan niet prima.
Haar eerst in missio genomen. Daarna stelde ze voor on top en wat was dit heerlijk. Deed ze heel goed. Wat een lichaam. Fenominaal
kreeg nog een complimentje over mijn geurtje. LV afternoon swim
Daarna vroeg ik haar of ik het in doggy mocht afmaken... Geen probleem... En wederom wat een uitzicht
. Perfection.
Zo geil dat ik dacht dalijk schiet ik door die condoom heen
.
Na de daad nog wat na gepraat. Ze vertelde me dat dit haar laatste dag was. Lucky me. en inderdaad ik zag haar koffer klaar staan.
Ze reist inderdaad veel rond vertelde ze.
Ze zou wel terugkomen zei ze.
Al met al stond ik na 25 min buiten.
Herhalingsgevaar 200%.
Slaap niet op deze beauty mede wandelaars

engels was zeer goed wat prettig was.
Gisteren contact met haar gezocht via whatsapp. Verliep heel vlot. Stuurt je zelfs beste parkeermogelijkheden door. Echt TOP. Had ook nog het idee dat ze zelf de appjes stuurt ipv tussenpersoon. Toen ik aan haar deur stond maakte ze de opmerking dat ik mijn haar anders had zitten

Anyway, parkeren was easy op een parkeerplaats, 7 minuten lopen. Was wat vroeg dus nog even op een bankje gewacht kortbij haar appartement. Heerlijk weertje! Beetje aan de hete kant

Ik appte haar dat ik er bijna was en ze stuurde zelfs nog een foto van haar voordeur door en dat ik moest appen als ik daar was. Zo gezegd zo gedaan.
Deur ging binnen 1min open en wowwwwww. Wat een beauty. Fenominaal

Beetje gepraat en de financiën afgehandeld. Ze zei dat ik mijn kleren op de stoel kon gooien. Hoppa. Daarna deed ze zich ook uit en kwam op me zitten. Begon me intens te zoenen en mocht overal aan zitten. Wel wat voorzichtig met haar voorgevel. Die perfect is. Fake maar niet overdreven. Echt perfect. Was ook nauwelijks te voelen dat ze fake waren.

Hierna ging het rubbertje erom. Dont be a fool, wrap your tool

Haar eerst in missio genomen. Daarna stelde ze voor on top en wat was dit heerlijk. Deed ze heel goed. Wat een lichaam. Fenominaal

Daarna vroeg ik haar of ik het in doggy mocht afmaken... Geen probleem... En wederom wat een uitzicht

Zo geil dat ik dacht dalijk schiet ik door die condoom heen

Na de daad nog wat na gepraat. Ze vertelde me dat dit haar laatste dag was. Lucky me. en inderdaad ik zag haar koffer klaar staan.
Ze reist inderdaad veel rond vertelde ze.
Ze zou wel terugkomen zei ze.
Al met al stond ik na 25 min buiten.
Herhalingsgevaar 200%.
Slaap niet op deze beauty mede wandelaars

Laatst bewerkt: