Recensie Chloe, Instituut Rene, Eke 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is dat toch bij Instituut René ??
Voor een afspraakje met Chloë heb ik al gebeld, ingesproken op voicemail, gemaild, gemaild via contactformulier ... maar NOOIT enige reactie :-(
Chloë zou mss beter haar contacten zelf doen ipv via het algemeen nummer ??
 
Wat is dat toch bij Instituut René ??
Voor een afspraakje met Chloë heb ik al gebeld, ingesproken op voicemail, gemaild, gemaild via contactformulier ... maar NOOIT enige reactie :-(
Chloë zou mss beter haar contacten zelf doen ipv via het algemeen nummer ??
Als iedereen bezet is, is er niemand voor de gsm te beantwoorden. Liefst een berichtje sturen en dan helpen we zo snel mogelijk
 
Berichtje op welke manier ? Sms ? WhatsApp ? Andere ? Waarom mailadres en contactformulier op website als die toch niet beantwoord worden ??
Een gewoon sms'je. Whatsapp hebben we niet. De dames hebben geen toegang tot de mailbox en ik geraak er niet aan. Vandaar de stilte. Maar bij deze hoop ik dat je genoeg info hebt ☺️
 
Berichtje op welke manier ? Sms ? WhatsApp ? Andere ? Waarom mailadres en contactformulier op website als die toch niet beantwoord worden ??
In principe word elke sms binnen een max van tweetal uur beantwoord. Mails beantwoord ik binnen de 24h. Je krijgt altijd een antwoord van me… dus niet beweren dat je mailt zonder een antwoord te krijgen.
 
Goedemiddag allemaal, Chloe heeft recent een paar mindere ervaringen meegemaakt. Daarom heeft ze ook de keuze gemaakt om een leeftijdsgrens te hanteren van 55 jaar.
Das dan wel sptijg sommige gasten hebben geen respect voor vrouwen daarom moeten andere niet dupe van worden van iemand anders zijn respectloos gedrag. Zit hem dan op een zwarte lijst dat hij niet meer binnen kan
 
Das dan wel sptijg sommige gasten hebben geen respect voor vrouwen daarom moeten andere niet dupe van worden van iemand anders zijn respectloos gedrag. Zit hem dan op een zwarte lijst dat hij niet meer binnen kan
Wij staan achter haar keuze Weergave. Ik begrijp dat iemand van 25-26 het niet ziet zitten om het bed te delen met mensen van dubbel haar leeftijd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Chloe is the first girl I visited in Instituut Rene and the one to whom I already returned twice. I enjoyed kissing her, talking with her, and indeed fucking her. Another example of girlfriend experience. I'm so happy to find a place and Chloe here. I'll come back.
 
Terug
Bovenaan Onderaan