WHEM Chloe - 's-Hertogenbosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, voor mij was het een eenmalige ervaring. Massage met één hand en het HP deed ze terwijl ze wegkeek.

Dame is aan de telefoon erg aardig overigens maar zodra de massage begint is dat in een keer weg.
 
Om met Rutte te spreken: daar heb ik geen actieve herinnering aan.

Maar even serieus: het is van een tijd geleden dat ik bij haar ben geweest en ik werd destijds toch vooral door de woorden 'erotische massage' aangetrokken. Ik heb toen in ieder geval geen b2b gehad maar ik had daar dus ook niet echt naar gevraagd.

Maar mogelijk dat andere wandelaars wel een b2b massage-ervaring met Chloe hebben?
 
Geen hele recente ervaring. Weet dat ze op een gegeven moment een tijdje gestopt is. Ben vorig jaar een aantal keer bij d'r geweest en was zelf redelijk positief. (Ondanks dat je je auto voor een bedrijf moest parkeren en de ruimte waar ze ontving zachtgezegd "bijzonder" was)

Moet daarbij wel toegeven dat het de eerste keer wat aftasten was, maar de keren erna ging alles steeds soepeler. Ik heb er in ieder geval prima en ontspannende uurtjes beleefd, maar kan me ook voorstellen dat anderen het anders beleefd hebben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan