WHEM ChloeCupE, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Je komt deze meid echt overal tegen, dus het maakt me nieuwsgierig of dat iemand haar wel eens geboekt heeft ondanks haar belachelijke prijzen.

heb wel een aantal filmpjes van haar die zij echt goddelijk namelijk
Denk niet dat je haar fysiek kan daten, maar ben wel heel benieuwd naar haar filmpjes.
 
Fysiek date is niet mogelijk. Heb haar dat wel eens gevraagd omdat ik ook versteld stond van die prijzen. Vroeg waarom ze dat dan wel op haar pagina vermeld, maar kreeg ik het antwoord dat ik daar niks mee te maken had.

En inderdaad wat @Ikbenperry zegt je moet er belachelijk veel voor betalen. Je moet eerst een soort van begin pakket kopen van ik dacht 25 of 50 of 75 daarna krijg je wat simpele foto's en video's. Weinig tot niets naakt. Daarna kun je met haar gaan appen en krijg je een overzicht met video's waar je veel voor moet betalen per stuk als je iets serieus wil zien.

Ik heb ooit eens dat 75 euro pakket gepakt in de verwachting wat leuks te krijgen maar je krijgt alleen wat meer simpele foto's als bij 25 of 75. Dus kon ik alsnog al gauw 100,- per video bijbetalen en had ik aan dat 75,- pakket vrij weinig.
 
Mag dan ook wel, voor een filmpje van 4 min vraagt ze 90,- Of bijvoorbeeld met haar vriendin filmpje 6min kost 300,- Kan me ook niet voorstellen dat er mensen bij zijn die dit er voor over hebben, zo bijzonder is ze ook weer niet.
 
Ow echt!!??

Dan heeft ze haar prijzen flink verhoogd…..

Ik heb een bundel 20 filmpjes en 50 foto's nog voor €30 gekocht ….

Daarna nog een filmpje waar ze stevig anaal genomen werd voor €25….
 
Ow echt!!??

Dan heeft ze haar prijzen flink verhoogd…..

Ik heb een bundel 20 filmpjes en 50 foto's nog voor €30 gekocht ….

Daarna nog een filmpje waar ze stevig anaal genomen werd voor €25….
Als je die nog hebt zou zeggen delen ;) op snapchat is ze weer verbannen. Als je haar promote zou ze in ruil content sturen.
Nooit gekregen ondanks het delen op telegram met duizenden leden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan