WHEM "Chocolate sauce" , Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie ook graag gekleurde dames.
Maar waarom zou je hier uberhaupt op reageren.
Zoek iets vertrouwders er zijn er genoeg.

-geen foto, ok wel foto is gaan garantie natuurlijk maar dan heb je wel een excuus als het niet klopt.
-een hoop gebral, zo zou ik geen adv opstellen.
-"onze nieuwe limited edition" en "wat je van dit smaakje vindt", zo schrijf je niet over jezelf.
Als het een club zou zijn dan was het wel wat professioneler opgesteld.
-taalfouten ok dan mag natuurlijk.

Alles samen zou ik het overslaan.

Aan de andere kant begrijp ik de nieuwgierigheid wel.
De schrijver weet welke woorden hij moet gebruiken chocolate/magnum/witte enz.

Als je in de buurt woont zou je het kunnen proberen en met de gedachte in je achterhoofd als het niet bevalt omkeren.
Dit moet je echt in je hoofd prenten. Ik ben verschillende keren omgedraaid.
De keren dat ik dat niet gedaan heb heb ik er niet bij stilgestaan en volgde ik het klein beetje percentage verstand in de top van m'n eikel om dan later spijt te hebben.
 
Die foto waarbij die dame dat petje op heeft heb ik 99% zeker wel eens voorbij zien komen ergens , ik heb geen idee of die dame iets met deze advertentie te maken heeft maar ze komt me zeer bekend voor
Iets met "de barones" misschien?
Geen foto is inderdaad irritant maar een nepfoto is inderdaad erger
 
Ik ben vorige week bij deze dame geweest. Via whatsapp kreeg ik contact met haar. Ze zei dat ze selectief is met reageren omdat de meeste mannen "maar op één ding uit zijn". Grappig. Ik reken mezelf dan maar tot de meeste mannen. Het is een kleine magere donkere dame. Ze ontvangt in een appartement vlak bij de grote beer in Rotterdam. Ze is zeer chaotisch, erg druk in haar hoofd. Ze is wel lief maar ik vermoed dat ze niet helemaal spoort. Ik voelde mij niet helemaal veilig omdat ze het over haar ex had die zo zou komen, weer over een andere ex die vaak blijft slapen.
Ze zou me masseren en pijpen. Dat heeft ze ook gedaan en het was best OK maar niet heel goed. Ik ben geen uur binnen geweest en netto is er van het afgesproken uur misschien 35 minuten lichamelijk contact geweest. Eerlijk gezegd vond ik het niet erg snel te vertrekken omdat ik me niet heel veilig voelde. Kortom een verwarde dame, ik ga er niet terug.
 
Ik ben vorige week bij deze dame geweest. Via whatsapp kreeg ik contact met haar. Ze zei dat ze selectief is met reageren omdat de meeste mannen "maar op één ding uit zijn". Grappig. Ik reken mezelf dan maar tot de meeste mannen. Het is een kleine magere donkere dame. Ze ontvangt in een appartement vlak bij de grote beer in Rotterdam. Ze is zeer chaotisch, erg druk in haar hoofd. Ze is wel lief maar ik vermoed dat ze niet helemaal spoort. Ik voelde mij niet helemaal veilig omdat ze het over haar ex had die zo zou komen, weer over een andere ex die vaak blijft slapen.
Ze zou me masseren en pijpen. Dat heeft ze ook gedaan en het was best OK maar niet heel goed. Ik ben geen uur binnen geweest en netto is er van het afgesproken uur misschien 35 minuten lichamelijk contact geweest. Eerlijk gezegd vond ik het niet erg snel te vertrekken omdat ik me niet heel veilig voelde. Kortom een verwarde dame, ik ga er niet terug.

Dank voor het bericht .
Jammer van je ervaring - voor mij zouden dat ook slechte signalen zijn .

Dat ze klaagt dat de reacties op een seks-advertentie zijn van mannen die op seks uit zijn is wel opmerkelijk.

Ook jammer - ik vond de tekst leuk gedaan, en petite exotische dames vind ik vaak aantrekkelijk .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan