WHEM Christel, Kaatsheuvel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
700
29/10/21
1.390
18
Iemand ervaring met deze dame?


Het voelt randje high class aan (ook gezien de prijzen), echter de foto's laten toch echt een dame op leeftijd zien (die er echt goed uit ziet, dat wel, maar de zwaartekracht doet zijn werk zullen we maar zeggen….)
Ook het vragen van een aanbetaling houd me tegen….

Ben benieuwd of iemand deze dame al bezocht heeft. Ze ontvangt nu in Kaatsheuvel maar verplaatst ook…
 
Als jullie gewoon vragen hebben mag dat natuurlijk ook altijd hoor. Ga ij nu proberen weer te antwoorden. Probeer juist duidelijkheid te creëren.
Als je duidelijk wilt zijn...neem 1 naam..dan je leeftijd..op Kinky staat 50 jaar en in de tekst bij de advertentie,staat 49 jaar.
Op sexjobs ben je 47 jaar.
En voor de verdere rest kun je natuurlijk de vergoeding vragen die jij wilt.

Je kunt bij ADMIN de titel DVP aanvragen,mocht je dat willen.
 
Als je duidelijk wilt zijn...neem 1 naam..dan je leeftijd..op Kinky staat 50 jaar en in de tekst bij de advertentie,staat 49 jaar.
Op sexjobs ben je 47 jaar.
En voor de verdere rest kun je natuurlijk de vergoeding vragen die jij wilt.

Je kunt bij ADMIN de titel DVP aanvragen,mocht je dat willen.
Aangepast, ben nog maar net 50!! Heerlijke leeftijd, mooi om mee te maken. Ik ben hier niet aan het antwoorden uit boosheid, gewoon omdat er blijkbaar veel misverstanden bestaan.

Titel aangevraagd. Bedankt voor de tips xx
 
@Christel : je staat helemaal vrij om je eigen prijs te bepalen en degene die een 50 -jarige, volslanke vrouw waarderen zullen ook zeker waar voor hun geld krijgen bij je.

Voor mij persoonlijk is €250 voor een uur teveel voor elke dame….vandaar dat ik je in de high class categorie schaar. Wat de andere wandelaars proberen te zeggen, denk ik, is dat je gezien de gemiddelde uur prijs behoorlijk hoog zit.

Wat mijzelf wel op valt is dat er (nog) geen echte ervaringen gepost worden van wandelaars die daadwerkelijk bij je geweest zijn en of die €250 ook daadwerkelijk waar voor je geld is.
 
@Christel : je staat helemaal vrij om je eigen prijs te bepalen en degene die een 50 -jarige, volslanke vrouw waarderen zullen ook zeker waar voor hun geld krijgen bij je.

Voor mij persoonlijk is €250 voor een uur teveel voor elke dame….vandaar dat ik je in de high class categorie schaar. Wat de andere wandelaars proberen te zeggen, denk ik, is dat je gezien de gemiddelde uur prijs behoorlijk hoog zit.

Wat mijzelf wel op valt is dat er (nog) geen echte ervaringen gepost worden van wandelaars die daadwerkelijk bij je geweest zijn en of die €250 ook daadwerkelijk waar voor je geld is.
Wat een ontzettend leuk bericht stuur je. Naast die mogelijkheid bied ik ook een half uur voor 150 aan. Maar dat even daargelaten.

Het is jammer dat er geen recensie zijn geschreven. Zelf denk ik omdat degene die langs zijn gekomen hier niet aan het snuffelen zijn voor recensies. Maar ik heb liever dat er geen recensies komen omdat elke dag met mij een andere ervaring is.

Wat de een leuk vind hoeft een ander niet leuk te vinden. Ik beschouw een date ook eigenlijk als een 'normale' date, alleen met een prijskaartje. Dit omdat ik nogal wat eisen stel aan mijn date, ik niet met iedereen wil/kan afspreken en ik de regie graag zelf in handen hou.

Ik klets graag vooraf met iemand, steek er voldoende tijd in en dat doet niet iedere DVP. Soms is een date binnen 5 min gepland en die zijn naar mijn beleving vaak super leuk, gezellig en vooral heerlijk (als ik voor mezelf mag spreken).

Dat maakt het leuk voor mij om te doen, de spanning en het toe leven naar een date is leuker dan, heb je zo tijd, ik ben in de buurt. Dat is niets voor mij!
 
Jou vragen beantwoorden bijvoorbeeld. Zet geen zoden aan de dijk want ik zit niet in je doelgroep. Maar ook de vragen via de app.

Wij DVP hebben allemaal onze eigen reden om te doen wat we doen. In mijn geval staat er veel van wat je zou willen weten al in mijn advertentie. Als je dan al gaat beginnen met je eerste vraag, wat zijn se kosten en mogelijkheden dan stuur ik je terug naar de advertentie.

Klagen over de prijs, klagen over de aanbetaling of andere klachten die duidelijk omschreven zijn gaat irriteren na een aantal jaar. De ene dag ben in er makkelijker in met reageren dan de andere dag.

Maar als je alleen maar mijn tijd wilt verdoen dan verpest je het voor een ander.
 
Jou vragen beantwoorden bijvoorbeeld. Zet geen zoden aan de dijk want ik zit niet in je doelgroep. Maar ook de vragen via de app.

Wij DVP hebben allemaal onze eigen reden om te doen wat we doen. In mijn geval staat er veel van wat je zou willen weten al in mijn advertentie. Als je dan al gaat beginnen met je eerste vraag, wat zijn se kosten en mogelijkheden dan stuur ik je terug naar de advertentie.

Klagen over de prijs, klagen over de aanbetaling of andere klachten die duidelijk omschreven zijn gaat irriteren na een aantal jaar. De ene dag ben in er makkelijker in met reageren dan de andere dag.

Maar als je alleen maar mijn tijd wilt verdoen dan verpest je het voor een ander.
Het staat je natuurlijk vrij om wel of niet op een forum te reageren. Vragen via de app, lijkt me op zich ook niet zo heel raar. Natuurlijk wil je voorkomen dat je veel tijd kwijt bent met mannen die genoegen nemen met wat app-berichten i.p.v. een date, maar voor dit soort prijzen wil je als klant ook wel een beetje weten hoe en wat, zeker als je ook een aanbetaling moet doen.
 
Het staat je natuurlijk vrij om wel of niet op een forum te reageren. Vragen via de app, lijkt me op zich ook niet zo heel raar. Natuurlijk wil je voorkomen dat je veel tijd kwijt bent met mannen die genoegen nemen met wat app-berichten i.p.v. een date, maar voor dit soort prijzen wil je als klant ook wel een beetje weten hoe en wat, zeker als je ook een aanbetaling moet doen.
Klopt zeker, en die vragen stellen ze ook want vaak hebben ze wel de advertentie gelezen.

Advertenties kunnen nu eenmaal niet alles bevatten wat we willen overbrengen. Vandaar dat ik wel graag de tijd neem om iemand een beetje te leren kennen.
 
ik zit dit nu allemaal zo te lezen.
maar buiten dat ik misschien in eerste instantie bot reageerde..denk ik wel dat Christel het hart op de goede plek heeft..
overal is een doelgroep voor ,dus ook voor een dame van die leeftijd..
en persoonlijk is voor mij een date ook wel meer dan enkel knallen en wegwezen..mooi dat ze daar rekening mee houd..
ze is niet mijn keuze vanwege haar leeftijd en uiterlijk..al ben ik zelf ook achter in de 40..zo zie ik er niet uit.en ik ga eigenlijk enkel voor jong en slank/fit..
maar de manier zoals ze overkomt..buitengewoon..(y)
 
ik zit dit nu allemaal zo te lezen.
maar buiten dat ik misschien in eerste instantie bot reageerde..denk ik wel dat Christel het hart op de goede plek heeft..
overal is een doelgroep voor ,dus ook voor een dame van die leeftijd..
en persoonlijk is voor mij een date ook wel meer dan enkel knallen en wegwezen..mooi dat ze daar rekening mee houd..
ze is niet mijn keuze vanwege haar leeftijd en uiterlijk..al ben ik zelf ook achter in de 40..zo zie ik er niet uit.en ik ga eigenlijk enkel voor jong en slank/fit..
maar de manier zoals ze overkomt..buitengewoon..(y)
Hahaha leuk hoe je van mening bent veranderd. En ook dat je aangeeft dat er voor elke doelgroep wel iemand is. De doelgroep die op mijn advertentie reageren zijn vaak jonger (25-35). Zo zie je maar 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan